Een tijdje geleden ben ik mede door mijn 2 zwagers verliefd geworden op de Zweedse parels.
Na een tijdje op het forum te hebben rondgekeken en hier en daar een vraag te stellen over een V50 is bij toeval mijn oog gevallen op een S60 2.4D geartronic. Afgelopen weekend ben ik er wezen kijken en was ik direct verkocht...
De auto komt van de eerste eigenaar en is volledig dealer onderhouden. Heeft 330k km's levenservaring.
De auto heeft zoals elke auto van deze leeftijd zijn puntjes; een krasje hier, een deukje daar... Het enige waar ik een klein beetje mee zat is dat de versnellingsbak een redelijke trilling heeft als je de auto in de R zet. Zo heb ik op een ander forum gelezen dat het een baksteun kan zijn. Hiervoor ga ik zsm eens onder de auto duiken om dit eens te bekijken.
Een ander ding is de stiekem toch wel bejaarde Radio. Hij ziet er leuk uit, maar qua functies loopt hij wel achter.
Nu heb ik 2 vragen:
Zijn er dingen die ik in de gaten moet gaan houden qua slijtage onderdelen van deze leeftijd/km stand?
Zijn er adapters te krijgen voor de radio zodat deze een bluetooth functie zou krijgen? Ik vind de OEM look erg leuk, dus zou er zo min mogelijk van willen zien

Groetjes,
spike15502