Iemand een polijstmachine?

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
Plaats reactie
Quadrantz
2nd Gear member

Morning!

Afgelopen maandag is m'n jongste van 6 langs de auto opgegaan met z'n fietsje :(

Helaas een lichte kras bij het linkerachterportier (wel een lange).

Gisteren na de auto gewassen te hebben met Commandant 5 hem proberen weg te poetsen. Is een klein beetje gelukt maar ik denk dat het met een polijstmachine wel weg te krijgen is (nagel blijft er niet in).

Heeft er toevallig iemand een polijstmachine in de omgeving van Gouda die tegen vergoeding mij wilt helpen? :)
Sarnelli
2nd Gear member

Wel een (DA) polijstmachine, twee zelfs 😬.
Maar Mijdrecht is niet echt in de buurt van Gouda, tenzij je dat nog aan te rijden vind, dan kunnen we wel even wat proberen.

Dan eerst even de lakdikte meten zodat je zeker weet dat je er niet door de lak heen poetst.
Volvo V60 B3 inscription 2021
Volvo V40 T3 R-design 2019
HSVD
2nd Gear member

Commandant ? 😔
Sarnelli
2nd Gear member

Maar er is zeker hoop hoor met dat soort krasjes die je omschrijft. Van het voorjaar mijn eigen auto helemaal gepolijst en de krassen zoals op de foto waren er volledig uit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 B3 inscription 2021
Volvo V40 T3 R-design 2019
Quadrantz
2nd Gear member

Thanks voor de reacties! Ik heb ook een PBtje gehad van iemand in de buurt dus ga daar binnenkort even langs :)

Zo ook nog even een lakstift ophalen bij Hooftman voor het stuk dat wat dieper is (kras was behoorlijk lang die m'n zoontje gemaakt heeft en in het begin licht en later wat dieper helaas) maargoed ik verwacht met polijsten daarna dat het wel een heel stuk beter gaat worden.
Plaats reactie

Terug naar ā€œVerzorgingā€