Hoi mensen,
Ik ben Oskar, woon in het hoge noorden van dit koude kikkerlandje en heb sinds kort een V40 uit 2012.
Nou heb ik al ontdekt dat deze schijnbaar tot de 2013-2019 versie behoord maar snap het nog niet helemaal hahah.
Wel heb ik alvast een paar vraagjes.
Ik zou graag een telefoon houder in de auto plaatsen omdat de navi niet heel erg uptodate meer is.
Kunnen jullie eens een paar voorbeelden laten zien voor de verkrijgbare opties? Brodit ofzo...
Liefst met foto's ivm dat ik graag nog wel vrij zicht wil houden op het "normale scherm van de auto"
En nog een vraag waar ik mee zit is de halogeen verlichting van de auto..... Ik zou deze graag willen upgraden maar heb mij bij de dealer al laten vertellen dat dit niet kan.
Na wat eigen onderzoek heb ik ontdekt dat het softwarematig niet kan om de led lampen erin te bouwen ivm knipperlichten enz.
Oke maar zijn er ook mensen die gewoon losse led lampen in de H7 sockets hebben geplaatst? Hoe bevalt dat?
Kunnen jullie wat voorbeelden laten zien?
Alvast bedankt!
Groetjes, Oskar
V40 2012 vraagjes...
-
- 2nd Gear member
Telefoonhouder:
viewtopic.php?t=94381
viewtopic.php?t=94381
V90 LE aut. 1997
C30 T5 aut. 2007
C30 T5 aut. 2007
-
- 2nd Gear member
Hoi Tien,
Bedankt voor je reactie!
Ik had je topic al gelezen maar ik zoek echt voorbeelden voor de V40.
Op jouw foto kun je zien dat de telefoon best hoog boven de beugel staat dus vandaar mijn vraag ivm het infoscherm van de auto zelf.
Ik wil niet dat de telefoon er half voor hangt zodat ik niet fatsoenlijk door mijn menu kan bladeren.
Bedankt voor je reactie!
Ik had je topic al gelezen maar ik zoek echt voorbeelden voor de V40.
Op jouw foto kun je zien dat de telefoon best hoog boven de beugel staat dus vandaar mijn vraag ivm het infoscherm van de auto zelf.
Ik wil niet dat de telefoon er half voor hangt zodat ik niet fatsoenlijk door mijn menu kan bladeren.
-
- 1st Gear member
Hallo Oskar,
De kortste klap om je scherm vrij te houden is een houder in het luchtrooster hangen.
Betreft je verlichting, hebben jou koplampen reflectoren of projectoren?
De kortste klap om je scherm vrij te houden is een houder in het luchtrooster hangen.
Betreft je verlichting, hebben jou koplampen reflectoren of projectoren?
Volvo V50 2.4i 2004
Volvo V60 3.0 T6 2012 R-design
Volvo V60 3.0 T6 2012 R-design