Herkent iemand dit?
Heel soms (eens in de paar weken) klinkt mijn geluid behoorlijk dof en "klein". Surround lijkt dan uit te zijn. Als ik dat hoor tik ik in het menu bij de instelliongen op "geluid" wat de geluidsinstellingen opent. Op dat moment gaat het geluid even een seconde uit en komt dan weer in volle glorie terug. Kennelijk worden dan de geluidsinstellingen weer toegepast.
Bugje in de software?
Geluidsinstellingen verdwijnen soms
- mga1600
- 6th Gear member
De standaard oplossing voor infotainment-issues is een reset met de homeknop. Vasthouden tot alle beeld verdwenen is en dan start alles weer opnieuw op. Kan desnoods ook tijdens het rijden. Let op: eerst komt er een mededeling over het schoonmaken van het scherm, maar gewoon de knop blijven vasthouden tot ook die mededeling verdwenen is.
[Voor eventuele andersoortige issues met de connectiviteit zoals wegvallen van de internet verbinding of weggevallen van Bluetooth of gps) is ‘de andere reset’ vaak een oplossing. Die kan alleen met stilstaande auto. De knop van de voorruit verwarming langdurig vasthouden tot het sos lampje boven je hoofd rood gaat knipperen. Loslaten en afwachten tot internet, Bluetooth en gps symbolen weer in het scherm getoond worden - dat kan best een minuut of 2 duren]
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om beide resets te doen na iedere update - en toeval of niet - tussendoor heb ik in tegenstelling tot sommige anderen eigenlijk nooit software-ergernissen.
[Voor eventuele andersoortige issues met de connectiviteit zoals wegvallen van de internet verbinding of weggevallen van Bluetooth of gps) is ‘de andere reset’ vaak een oplossing. Die kan alleen met stilstaande auto. De knop van de voorruit verwarming langdurig vasthouden tot het sos lampje boven je hoofd rood gaat knipperen. Loslaten en afwachten tot internet, Bluetooth en gps symbolen weer in het scherm getoond worden - dat kan best een minuut of 2 duren]
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om beide resets te doen na iedere update - en toeval of niet - tussendoor heb ik in tegenstelling tot sommige anderen eigenlijk nooit software-ergernissen.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- J33Bee
- 5th Gear member
Ik was parallel in ander topic aan het vragen naar TuneIn omdat met name bij DAB radio ik vond dat er weinig bass aanwezig is bij veel zenders... Heb jij dit specifiek bij DAB of ook bij de media die je afspeelt via andere bronnen?
-
- 2nd Gear member
Ik heb meesta Spotify aan. Maar weet niet of dat het specifiek is. Het lijkt alsof de softwar even "vergeet" om de equalizer settings toe te passen
- Volvo V60 T6 Recharge AWD MY'25 Silver Dawn
- Volvo V60 B3 Momentum Business MY'22 Pine Grey
- Volvo V60 D3 R-Design Winterline MY'16 Black
- Volvo V60 B3 Momentum Business MY'22 Pine Grey
- Volvo V60 D3 R-Design Winterline MY'16 Black