‘Normale’ Uitvoeringen:
1 BASE:
Standaard, kale uitvoering. Te herkennen aan:
Geen mistlampen, handmatig instelbare airco, geen koplampsproeiers en vaak 15 inch lichtmetalen velgen.
2: KINETIC:
Net iets ‘completere’ uitvoering. Te herkennen aan:
Wel mistlampen, climate control, enkele delen van het interieur uitgevoerd in leder en afstandsbediening audio in stuurwiel.
3: MOMENTUM:
Nog wat luxere uitvoering. Te herkennen aan:
Elektrisch inklapbare buitenspiegels met verlichting, koplampreinigingsinstallatie en standaard geleverd met 16 inch lm’s.
4: SUMMUM:
Compleetste standaard uitvoering. Te herkennen aan:
Vol leder interieur, Bi-Xenon koplampen, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, stootlijsten met chroominleg, geleverd met 17 inch velgen en standaard High Performance Audio.
Dat waren enkele kenmerken. Er zijn er natuurlijk nog veel meer! Daarnaast had je ook de Edition uitvoeringen.
1 EDITION
‘Kale’ uitvoering. Lijkt erg op de Kinetic.
Geen stoelverwarming, geen volleder. Wel weer climate control en mistlampen.
2 EDITION CLASSIC
Een stuk completer dan de normale Edition uitvoering.
Regensensor, normale Bi Xenon verlichting, koplampreinigingsinstallatie, standaard voorzien van RTI, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel en lederen bekleding.
3 EDITION SPORT
Aller compleetste uitvoering van de drie en naast wat de Edition Classic heeft ook voorzien van:
ABL meedraaiende Bi Xenon verlichting, Watch Dial tellerbak, p2 sportstuur, sport pook, achterspoiler en zilverkleurige dakrails.
Mocht er een foutje in zitten, verbeter me en ik pas het aan! Ik hoop dat ik iedereen hier een beetje geholpen heb

Dit alles geld voor een nederlandse uitvoering. Voor een geimporteerde v70 uit (bijvoorbeeld) Duitsland kan het weer heel anders zijn.