Heb ik weer krijg ik mijn kofferbak niet open, ik druk op de brede "handgreep" meer er gebeurde niks. Ondertussen ben ik er achter dat naast de handgreep nog een kleine drukknop zit met een slot, de klep gaat los en de lampen branden zowel auto op slot als geopend.
Mijn vraag, wat is het nut van de bredere handgreep? Mijn v50 had alleen maar een brede waar hij mee werd geopend namelijk.
Achterklep bediening v60 2012
-
- 1st Gear member
Na wat zoek werk het volgende tegen gekomen maar geen idee of het klopt.
Mijn auto heeft keyless entry, de brede drukgreep zou de klep moeten openen en met een druk op de kleine knop(slot) zou de kofferklep weer op slot moeten gaan. Kan iemand dit bevestigen?
Hoe kan het dan dat de brede niet reageert en het slot hem juist opent?
(Mocht iemand nog een nette Nederlandse V60 handleiding hebben hoor ik dat graag. Heb nu alles in het Frans)
Mijn auto heeft keyless entry, de brede drukgreep zou de klep moeten openen en met een druk op de kleine knop(slot) zou de kofferklep weer op slot moeten gaan. Kan iemand dit bevestigen?
Hoe kan het dan dat de brede niet reageert en het slot hem juist opent?
(Mocht iemand nog een nette Nederlandse V60 handleiding hebben hoor ik dat graag. Heb nu alles in het Frans)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V50 2.4i 2004
Volvo V60 3.0 T6 2012 R-design
- killerbee
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ja klopt de grote gaat de klep mee open en de deuren van het slot.
De kleine gaat alles op slot.
Zo is het bij de mijne.
Kan je hier iets mee
https://www.volvocars.com/nl/support/car/v60
De kleine gaat alles op slot.
Zo is het bij de mijne.
Kan je hier iets mee
https://www.volvocars.com/nl/support/car/v60
-
- 1st Gear member
Ja dat had ik dus ook gelezen, echter gaat mijn klep juist alleen los bij het gebruik van het kleine knopje
en daarmee niks op slot haha.
De grote doet helemaal niks.
Heb ergens ook iets gelezen over een slechte massa in de stekker maar mijn model heeft die stekker niet meer en heeft 2 vaste massa punten aan de klep.
Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat ze de bedrading hebben aangepast al vind ik dat een vreemde oplossing. Helemaal voor de goede staat van deze auto.
De grote doet helemaal niks.
Heb ergens ook iets gelezen over een slechte massa in de stekker maar mijn model heeft die stekker niet meer en heeft 2 vaste massa punten aan de klep.
Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat ze de bedrading hebben aangepast al vind ik dat een vreemde oplossing. Helemaal voor de goede staat van deze auto.
Volvo V50 2.4i 2004