Waarom komt deze melding tijdens het rijden ineens op?
Reed gewoon op een 100 weg zonder dat er iets gebeurde of tegen de auto aan kwam...
De auto schoot uit de cruisecontrol en had geen snelheidsmeter meer in beeld, Ook geen knipperlichtaanduiding.
Bij de pomp uitgestapt om de voorkant en knipperlichten te checken en alles werkte wel.
Ik weer in de auto en verder rijden en toen wel weer alles werkend. Alleen de melding stond er nog wel.
(auto niet uit gehad tussentijds)
En belangrijker nog... Kan ik het er zelf weer uit krijgen?
Groetjes, Oskar
Ineens melding "Pedestrian protection, Service vereist" in dashboard.
-
- Starter
Hoi Oskar,
Jammer van je probleem.
Heb je toevallig nog andere meldingen in het scherm staan en heb je een automatische start/stop functie?, zo ja is deze beschikbaar als u aan het rijden bent?
Jammer van je probleem.
Heb je toevallig nog andere meldingen in het scherm staan en heb je een automatische start/stop functie?, zo ja is deze beschikbaar als u aan het rijden bent?
Huidige auto:
Volvo V40 T3 uit 2014
Volvo V40 T3 uit 2014
-
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
Nou... Het heeft een gek staartje gekregen die foutmelding...
Uiteindelijk heeft het mij 2 bezoeken aan de dealer en 250,- gekost.
Na een bezoek aan de wasstraat had ik na een lange tijd ineens weer die melding maar nu kwamen er nog een aantal andere bij....
Moest toch weer thuiskomen en dus doorgereden... Toen viel bij de stoplichten de auto uit en kreeg hem pas na 7keer starten weer aan de loop.
Heel veel meldingen gehad... stuurbekractiging, airbags, voetgangers beveiliging, remsysteem, en nog een paar om en om. In totaal heb ik er 7 verschillende gezien zelfs zo gek dat de knipperlichten bleven hangen, snelheidsmeter op 0 sprong enz.
Achteraf bleek er een kabelbreuk in de kabelboom te zitten in de linker A-stijl. Geen idee hoe want daar heb ik nooit aangezeten en ineens was het er?
Nouja het zal wel....
De volvo dealer heeft na diagnose het euvel omzijlt met een nieuwe draad en nu is het al 2 maanden storingsvrij....
Zeg het maar.... Ik vind het goed. Snap het niet maar ik vind het goed....
Uiteindelijk heeft het mij 2 bezoeken aan de dealer en 250,- gekost.
Na een bezoek aan de wasstraat had ik na een lange tijd ineens weer die melding maar nu kwamen er nog een aantal andere bij....
Moest toch weer thuiskomen en dus doorgereden... Toen viel bij de stoplichten de auto uit en kreeg hem pas na 7keer starten weer aan de loop.
Heel veel meldingen gehad... stuurbekractiging, airbags, voetgangers beveiliging, remsysteem, en nog een paar om en om. In totaal heb ik er 7 verschillende gezien zelfs zo gek dat de knipperlichten bleven hangen, snelheidsmeter op 0 sprong enz.
Achteraf bleek er een kabelbreuk in de kabelboom te zitten in de linker A-stijl. Geen idee hoe want daar heb ik nooit aangezeten en ineens was het er?
Nouja het zal wel....
De volvo dealer heeft na diagnose het euvel omzijlt met een nieuwe draad en nu is het al 2 maanden storingsvrij....
Zeg het maar.... Ik vind het goed. Snap het niet maar ik vind het goed....