Heb enkele dagen geleden de nieuwste software geïnstalleerd (3.3.16) en er viel me iets op : wanneer je de navigatie op het kleine dashboarddisplay activeert dan had je vóór deze update een balkje onderaan met de nog af te leggen kilometers en de aankomsttijd.
Om één of andere reden is dit met de nieuwste software-update verdwenen. Je kan dit dus enkel nog zien op het grote centrale display.
Iemand ook dit probleem met dit model van XC90 (T8 recharge, MY2024) ?
Is het een bug of een feature ?
XC90 T8 MY2024 software update - bug of feature ?
-
- 2nd Gear member
Ah ok, even wachten dus op de volgende update...
De auto bevalt prima : heel comfortabel, ruim, zalig om in te rijden, het gevoel dat je met een brok kwaliteit op de weg zit !
Alleen vind ik de motor soms nogal luidruchtig wanneer je vertrekt vanuit stilstand (zonder daarbij verkwistend gas te geven). Is een 2 liter maar had voor mij wel wat meer mogen zijn, niet op het vlak van prestaties want die zijn top, maar het geluid van een 2.5 of 3.0 (al dan niet V6) was aangenamer en 'voller' geweest (ik vergelijk bijvoorbeeld met een BMW X5 45e/50e)...
De auto bevalt prima : heel comfortabel, ruim, zalig om in te rijden, het gevoel dat je met een brok kwaliteit op de weg zit !
Alleen vind ik de motor soms nogal luidruchtig wanneer je vertrekt vanuit stilstand (zonder daarbij verkwistend gas te geven). Is een 2 liter maar had voor mij wel wat meer mogen zijn, niet op het vlak van prestaties want die zijn top, maar het geluid van een 2.5 of 3.0 (al dan niet V6) was aangenamer en 'voller' geweest (ik vergelijk bijvoorbeeld met een BMW X5 45e/50e)...