highlights:
-nieuw model wiel
-geen facelift
-groene kleur, forest lake
-nwe business edition, met HK audio en 360 cam

Prijslijst | Modeljaar 2026 | 21 april 2025 (staat op tijd online dan......)
https://media.graphassets.com/vn50TV3CQ2246fd0qqFJ
Ben ook wel benieuwd naar deze IRL. Nu is het grijs, grijs en nog eens grijs
Dat wist ik niet de huidige acties! Dan valt het wel mee.wowter schreef: ↑28.02.2025 - 10:19 De essential is niet goedkoper geworden, en vergeet ook niet dat je het afgelopen half jaar nog gratis lederen bekleding en de electrisch verstelbare lendensteun kreeg, deze actie is dan nu afgelopen. Dat scheelt 2000 euro, de wielen die eerst standaard waren bij de T6 en T8 kosten bij de essential nu 200 euro extra.
Dus alles bij elkaar zijn de essential T6 en T8 2200 euro duurder geworden. Je krijgt dan nu wel ACC standaard erbij.....
en eigenlijk had ik voor MY26 een milde facelift verwacht.... nieuwe grille en ipad op t dashboard zoals de xc60 en xc90.... misschien wordt dat dan MY 26.5
Ik denk dat ze gewoon niet weten wat ze met de V60 aan moeten. De roadmap van 5 jaar terug zal inderdaad geweest zijn om hem te gaan uitfaseren. Maar ondanks veel onpopulaire wijzigingen en verslechteringen blijft ie goed lopen. Ze zullen in Zweden ook verbaasd zijn......
wasbeer2006 schreef: ↑28.02.2025 - 12:48 De B8 sedan die ik had was echt een hele mooie auto, misschien wel een van de mooiste sedans uit dat tijdperk net als de S60.
(Ik hoor mensen denken passat mooi, ja wel in de juiste uitvoering die vrijwel niemand nam)\
De auto industrie gaat een hele moeilijke toekomst tegemoed en zeker de europese nu er bijna geen argumenten meer zijn om voor de gewoon veel betere bv EV6 te gaan ipv de europese concurrente en met name die vag troep.
Het weglaten van de zichtbare uitlaten heeft hem geen goed gedaan qua uiterlijk inderdaad.wasbeer2006 schreef: ↑28.02.2025 - 12:48 Dit type auto is helaas uitstervend. Jammer, triest eigenlijk.
De nieuwere auto,s kunnen me niet bekoren. Ik zal er ook aan moeten, maar probeer zo lang mogelijk bij de echte auto te blijven
Zo erg dat ik de V60 misschien wel weer voor 5 jaar zou leasen en dan dus 10 jaar in dezelfde auto rijd. Daarbij zijn de huidige bezuinigingen op de V60 ook bepaald geen upgrade, elke keer als ik er weer een zonder zichtbare uitlaten zie rijden schieten de tranen bijna in mijn ogen, wat was hij mooi met de zichtbare uitlaten en schitterend in proportie.
Wat er nieuw uitkomt en ik mooi vind kan en/of wil ik niet betalen.
En bv de nieuwe passat is toch gewoon een leijke auto, waar de besparing afdruipt.
Los van dat ik hem best zou leasen als dat functioneel de beste opties is, maar mijn auto hart huild.
De B8 sedan die ik had was echt een hele mooie auto, misschien wel een van de mooiste sedans uit dat tijdperk net als de S60.
(Ik hoor mensen denken passat mooi, ja wel in de juiste uitvoering die vrijwel niemand nam)\
De auto industrie gaat een hele moeilijke toekomst tegemoed en zeker de europese nu er bijna geen argumenten meer zijn om voor de gewoon veel betere bv EV6 te gaan ipv de europese concurrente en met name die vag troep.
ik ben juist blij dat ze die kant niet opgegaan zijn met de v60: de grille in de xc90 & xc60 is afzichtelijk lelijk en het scherm lijkt precies een te laat opgemerkte toevoeging dat ze niet meer konden integreren....
Denk dat voor de V60 het grotere scherm minder interessant is omdat (vrije) hoogte niet zo groot is tussen dashboard en plafond als bij de XC’s en een nog groter scherm dan ook weer zicht zou wegnemen naar voren.