brandstofdrukregelaar in v40 1996?
-
- 3rd Gear member
Marcel,
alles kan kapot gaan dus ook een drukregelaar. Als daardoor de benzine druk te laag is zal er te w2einig ingespoten worden en dit merk je door oa verminderde vermogen. De druk moet dan dusdanig laag zijn dat het niet meer gecompenseerd kan worden door motor management.
Mvg Martin
alles kan kapot gaan dus ook een drukregelaar. Als daardoor de benzine druk te laag is zal er te w2einig ingespoten worden en dit merk je door oa verminderde vermogen. De druk moet dan dusdanig laag zijn dat het niet meer gecompenseerd kan worden door motor management.
Mvg Martin
- marcelg
- 4th Gear member
motor management stuurt toch alleen de injectoren aan?
een volvo dealer gaf de tip om me benzinedruk te meten ivm met minder vermogen vooral op hogere snelheden.
Hoe kan ik dit het beste doen? de toevoerleiding los halen en hier de drukmeter opzetten?
een volvo dealer gaf de tip om me benzinedruk te meten ivm met minder vermogen vooral op hogere snelheden.
Hoe kan ik dit het beste doen? de toevoerleiding los halen en hier de drukmeter opzetten?
V60 1.6 T3 2012
S60 D5 2002
v40 1.8 uit 1996
S60 D5 2002
v40 1.8 uit 1996
-
- 3rd Gear member
Nee,het MM stuurt heel veel waaronder ook de injectoren en bepaald de injectie tijden en daarmee hoeveel er ingepoten wordt. Daarbiij wordt met heel veel rekening gehouden zoals brandstofdruk, temp, accuspanning etc.motor management stuurt toch alleen de injectoren aan?
Aan het einde van de injectorgalerei is een nippel voor het meten van de brandstofdruk.
MvG Martin