Op het touchscreen kun je de binnen temperatuur links en rechts instellen. Rechts staat de temperatuur op 20.5 graden. De linker temperatuur staat op 22 graden
22 graden vind ik veel te warm dus verlaag ik dat ook naar 20.5 graden. Nu komt het probleem dat als het contact uit is geweest: motor uit, uitgestapt, vergrendeld, ingestapt motor aan, temperatuur weer op 22 graden.
Weet iemand hoe ik deze temperatuur standaard weer op 20.5 graden krijg ook als het contact uit is geweest?
Zal vast iets simpels zijn, maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken, maar ik ben ook een minder digitaal aangelegd.
Alvast bedankt voor de moeite.
Tenperatuur instellen op touchscreen
- Henry82
- 5th Gear member
Ik vermoed dat je een profiel hebt aangemaakt met daarin beveiliging voor wijzigingen.
Dus of even de nieuwe wijziging opslaan in je profiel als je de temperatuur op 20.5 hebt gezet, of de beveiliging uit zetten.
Dus of even de nieuwe wijziging opslaan in je profiel als je de temperatuur op 20.5 hebt gezet, of de beveiliging uit zetten.
Life is what happens while you're busy making other plans
- raspaardje
- 6th Gear member
Ik denk dat het de moeite waard kan zijn de gebruiksaanwijzing van de auto te gaan lezen.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
- Hans Eilander
- 7th Gear member
Buiten dat opslaan in je rijdersprofiel, kun je ook links boven in je midden display, de temp recht en links parallel gelijk zetten. Dan hoeft dit niet steeds apart.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
- mees
- 6th Gear member
- Contacteer:
Ik heb de vaste temperatuur (bijvoorbeeld 22˚) juist níet opgeslagen in mijn profiel-voorkeuren.
Dan blijft de laatst ingestelde waarde(n) gewoon staan bij de volgende rit. (na het starten bij een korte stop, bij zelfde weersomstandigheden)
Dan blijft de laatst ingestelde waarde(n) gewoon staan bij de volgende rit. (na het starten bij een korte stop, bij zelfde weersomstandigheden)
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
-
- 2nd Gear member
Heb wat problemen met profiel, sleutel etc. Mijn vrouw gebruikt de XC40 ook regelmatig met haar sleutel. Dan lopen onze profielen door elkaar zoals de stoel gaat niet naar mijn stand als ik instap met mijn sleutel of ik stap in en de stoel gaat naar de stand van mijn vrouw.... ik ben 1.90m en mijn vrouw 1.58m zit toch ineens heel dicht op het stuur dan.
Maar dank voor de informatie en de wijze aanwijzingen, dan weet ik waar ik moet zoeken in de zeer uitgebreide handleiding.
Maar dank voor de informatie en de wijze aanwijzingen, dan weet ik waar ik moet zoeken in de zeer uitgebreide handleiding.
Volvo XC40 T5 Twin Engine Geartronic Inscription
-
- 4th Gear member
De standen van de stoelen kunnen ook in de deur vastgelegd worden zodat met een druk op de knop de juiste stand kan gekozen worden.
Dit kan helpen indien de auto zelf de verkeerde stand kiest. Indien de auto op slot was wordt het profiel van degene die hem opent gekozen.
Als de passagier eerst opent en een sleutel bij zich heeft zou het kunnen dat diens profiel gekozen wordt.
Dit kan helpen indien de auto zelf de verkeerde stand kiest. Indien de auto op slot was wordt het profiel van degene die hem opent gekozen.
Als de passagier eerst opent en een sleutel bij zich heeft zou het kunnen dat diens profiel gekozen wordt.
2018 XC90 T5 - 2024 XC40 T2
- Jers3n
- 5th Gear member
kleine nuance, als beide sleutels dicht genoeg bij de auto zijn kan het zijn dat de auto het profiel kiest van de sleutel aan (b.v.) de passagierskant als de auto ontgrendeld wordt via een portier aan de bestuurders kant. Maar dan is evt. (tenminste bij Sensus) via het middenscherm vrij eenvoudig weer het juiste profiel te kiezen.
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue