► Laat Spoiler zien
Dat maakt dat de overweging afscheid nemen/ inruilen actueel wordt.
Hebben jullie nog tips ? Goede bak uit sloopauto? Goed adres in het midden van Nederland?
Ik vond de offerte ook erg hoog. Schoonzoon heeft ook weinig met/ verstand van auto’s dus ik probeer wat te helpen.JeroenSpock schreef: ↑28.05.2025 - 15:58 6200 euro? Wat ik lees van mensen die dit hebben laten doen kost zoiets eerder 3000-3500.
Nog steeds veel geld.
Andere automaat zoeken en er in (laten) hangen?
Dankjewel , nogal een verschil tussen 6200 en 4000 euro…Edwin schreef: ↑28.05.2025 - 17:05 Autrans in Lunteren.
Mijn bak ook compleet gereviseerd voor €3.962.
Voor ons was het het waard en een no-brainer.
Voor dat geld vind je geen andere betere auto, voor 4x dat geld zelfs nog niet. Nu was/is onze T6 dan ook wel in optisch en technisch zeer goede staat!
Inmiddels bak dus gereviseerd, Hadex gerevuseerd, draagarmen achter vervangen en rijdt weer als nieuw! Heeft inmiddels idd swel wat gekost, maar nog steeds minder dan een andere/nieuwere auto. En dan zijn die nieuwere auto’s ook bijna allemaal zonder de 3.0. En dat is voor ons een van de hoofdredenen te repareren,. En het is een beetje hobby, die mogen wat kosten…
Gr. Edwin.
Géén idee, en mijn schoonzoon weet ook niet meer dan dat het een automaat is uit 2014 en de auto een V70….