Goededag allen,
Inmiddels aan mijn 3e Volvo en het rijplezier bevalt goed. Gestart in een s60 d3 vijfcilinder en vervolgens ingeruild voor een s90 t5 heerlijke auto. Gezin had toch behoefte aan meer ruimte waardoor de s90 is ingeruild voor v90 t6. Prima trekauto en infotainment moet ik nog even aan wennen maar waar ik wel wat vraagtekens bij heb is de melding van de benzinetank. Na 40 liter leeg van de 60 ontvang ik een melding of ik een benzinepomp wil zoeken. Zit hier nog 20 liter reserve in. Dealer heeft al iets gereset maar mag nog niet baten. Heb al eens getest of ik meer kan tanken en kwam uiteindelijk boven de 50 uit dus dat hebben we uitgesloten. Hebben meerdere v90 uit modeljr 24 hier last van?
Anders wat vaker tanken maar tips zijn welkom.
Veel rijplezier en fijne avond,
Groeten
Patrick
Ps Weet niet of dit hier hoort of in marktplaats maar als ik nog iemand blij kan maken met centrax sneeuwkettingen voor 18” hoor ik het wel. Hoef er niets voor te hebben maar vind het zonde als ik ze ga weggooien terwijl ik ze niet heb gebruikt.
Tankinhoud v90
-
- Starter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Driver for life
- 1st Gear member
Tot nu toe nog niet getankt na een melding, doorgaans tank ik wanneer de tank half vol is.
Mocht je de centrax set nog hebben, zou ik ze graag van je willen overnemen.
M vr groet Johan
Mocht je de centrax set nog hebben, zou ik ze graag van je willen overnemen.
M vr groet Johan
V90 MY2018 V70MY2012 V70MY2014 S60MY2011 V50MY2006 V70MY2001