Nog een aanrader : ik weet niet waar je verzekerd bent, maar de Volvo verzekering heeft hele leuke voordelen tov de meeste andere maatschappijen.
Wellicht een telefoontje waard?
Over verzekeringen
-
- 2nd Gear member
Ik zit zelf in de verzekeringswereld (niet op automotive) en heb een hele goede adviseur (die ook de SAAB verzekerd heeft) dus dat is al prima geregeld. Ik geloof zeker dat Volvo wat moois heeft opgetuigd maar ik blijf waar ik was.
- Yucko
- 1st Gear member
Ik heb even gekeken op de site volvocarinsurance.nl maar zou niet weten waar je op doelt qua voordeeltjes, dus ben wel benieuwd wat die dan zijn volgens jou.
-
- 3rd Gear member
3 jaar nieuwwaarde regeling bij total,loss of diefstal ( zonder voorwaarden, bij bijvoorbeeld Centraal beheer staat er in de kleine lettertjes dat de regeling alleen geldt voor auto’s met een nieuwwaarde tot 50.000 euro of voorzien zijn van een hogere classificatie alarm dan de standaard startblokkering van de XC40) Binnen de 3 jaar krijg je bij de Volvo insurance je aanschafprijs volledig vergoed.
Bij schade gaat de auto altijd naar een Volvo dealer naar keuze en wordt uitsluitend gerepareerd met originele onderdelen . Bij andere maatschappijen krijg je vaak een schadebedrijf toegewezen en soms worden er ook third party onderdelen gebruikt.
No claim terugval bij schade is ook veel gunstiger. Vooral als je de pech hebt dat je 2 keer iets moet claimen val je bij sommige maatschappijen zomaar 40% terug.
Leg de voorwaarden maar eens naast elkaar en let vooral op de “kleine lettertjes”. Ik kwam op nagenoeg dezelfde premie uit, dus was de keuze snel gemaakt.
Bij schade gaat de auto altijd naar een Volvo dealer naar keuze en wordt uitsluitend gerepareerd met originele onderdelen . Bij andere maatschappijen krijg je vaak een schadebedrijf toegewezen en soms worden er ook third party onderdelen gebruikt.
No claim terugval bij schade is ook veel gunstiger. Vooral als je de pech hebt dat je 2 keer iets moet claimen val je bij sommige maatschappijen zomaar 40% terug.
Leg de voorwaarden maar eens naast elkaar en let vooral op de “kleine lettertjes”. Ik kwam op nagenoeg dezelfde premie uit, dus was de keuze snel gemaakt.
164 GLE > 264 GLE > 240 > 740 GL > S80 V8 > 760 GLE > XC90 V8 > XC40 T4 R design