Hallo allemaal,
Ik heb nu eindelijk mijn Volvo binnen(S40 2.4). Nu is mijn radio systeem kapot en wil ik deze graag laten vervangen. Nu heb ik een systeem via marktplaats gevonden uit een 2006 model(mijne komt uit 2004). Kan ik deze zonder problemen vervangen of zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Verder is de hemel op het dak los(wel bekend verhaal). Weet iemand hoe en waar ik dit zou kunnen fixen?
Radio vervangen S40
-
- 5th Gear member
Radio is zover ik me herinner lastig. Systeem zit gecodeerd in de auto en de vervangende unit dus ook. Ook is het even opletten met stekkers.
Hemeltje is kiezen uit (laten) herbekleden of vervangen voor nieuw/tweedehands. Al zou ik kiezen voor herbekleden of een nieuwe. Een tweedehands gaat ook doorhangen. Een stoffeerderij kan dit vaak voor je doen. Rechter voorstoel uit de auto halen en je kunt het geheel zo in en uit de auto manoeuvreren.
Hemeltje is kiezen uit (laten) herbekleden of vervangen voor nieuw/tweedehands. Al zou ik kiezen voor herbekleden of een nieuwe. Een tweedehands gaat ook doorhangen. Een stoffeerderij kan dit vaak voor je doen. Rechter voorstoel uit de auto halen en je kunt het geheel zo in en uit de auto manoeuvreren.