Hoe verlichting uit
- iHansz
- 3rd Gear member
| Volvo EX30 Ultra 2024| Honda e Advance 2020 | Honda CR-Z 2013 | Honda Civic 1.8 Sport 2009 | Renault Mégane | Renault Twingo Easy | Renault Twingo | Renault Mégane Coupé | Renault Clio RN | Peugeot 205 XR | Fiat Panda 45 | Renault R5 GT Turbo | Renault R5 GTS | Renault R5 SL | Renault R4 TL |
- Breezer
- 2nd Gear member
Ik heb een aanvullende ‘verlichtingsvraag’ die ik niet in de handleiding kan terugvinden. Ik gebruik one pedal drive in de hoogste stand en dat betekent dat de auto dan behoorlijk in snelheid terugvalt zodra ik het gaspedaal loslaat. Gaan dan automatisch de remlichten aan? Ik kan me namelijk voorstellen dat dit handig is voor achteropkomend verkeer.
-
- Starter
Bij een bepaalde vertraging gaan ze aan ja. Weet niet of ze altijd aangaan. Vanmorgen in het donker reed er een glimmende bus achter me. En toen zag ik duidelijk in de spiegelen dat mijn remlichten aan gingen tijdens pedaal loslaten.
Als je stil staat met one pedal met auto hold. Dus in D zonder een pedaal aan te raken branden de remlichten ook.
Als je stil staat met one pedal met auto hold. Dus in D zonder een pedaal aan te raken branden de remlichten ook.