Het aandrijfsysteem vereist service XC60 T8 MY22

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
bazzz83
Starter

Hi forumleden,

Zoals het onderwerp al doet vermoeden heb ok een storing. Gisteren avond de timer voor voorverwarmen op 0600 uur gezet. Vanmorgen kwam ik bij de auto, deze gaf aan dat voorverwarmen niet mogelijk was I.v.m. te lage accuspanning, dat terwijl de auto aan de lader hing en een volle accu heeft.

Na een aantal keer de auto starten sloeg de verbrandingsmotor aan. Elektrisch rijden was niet mogelijk. De melding werd zichtbaar incl een schildpadje. Nou heb ik op benzine gewoon naar werk kunnen rijden zonder andere bijzonderheden.

Vanmiddag nog steeds zelfde melding. Wat me wel opviel was dat de airco ook niet werkt. Iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!
Gouwe
7th Gear member

Klinkt als dat er iets is met jou airco systeem waardoor de auto niet elektrisch wil rijden. Kan een bugje zijn, kan iets minder simpel zijn. Geen ervaring mee, maar mogelijk dat iemand hier op het forum een vergelijkbaar geval heeft gehad/kent.
En anders naar de dealer om het te laten uitlezen.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
bazzz83
Starter

Afspraak met Volvo Rutten staat voor vrijdag. Helaas niet eerder ivm werk. Hopen dat het gaat meevallen 🤞🏻
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”