nou ik weet hoeveel jij onder jou moterkap kijk maar ik vind bij mijn 440 dat daar wel een wat sterker blok in past aangtezien de ruimte die er om heen zit
dan heeft dat natuurlijk ook wel voordelen maar het was gewoon teluerstellend dat ik na het kopen van de 440 er pas 8er kwam dat het een motor van renault is en niet een volvo motor
als ik dan ook op de sloop kijk bij blokken van een oude 940 ofzo dan zou ik tog egt zeggen dat die cillinderwand wel een stuk dikker is dan wat ik nu heb
en ik verw8 ook niet dat dit blok zoveel km kan maken
dan ligt dat netuurlijk ook aan hoe je het onderhoud
ik heb er gewoon minder vertrouwen in
ik heb altyd gezegt ik wil geen franse auto hebben niet al1 omdat ik de meeste nogal lelijk vind maar het zijn gewoon niet mijn auto's
en wat koop ik een nederlands geproduceerde auto met een franse motor xD
dus diep van binnen rijd ik nog steeds het gene wat ik niet had zou willen rijden xD
verder moet ik wel zegge dat ik wel super trots ben op me 440
het is dan wle de langzaamste en goedkoopste auto die ik heb gehad
maar nu ik deze een tydje heb is het voor mij geestelijk de duurste auto
hij rijd egt heerlijk bij het vlink optrekken hoor ik de motor wel werken (wat ik belangrijk vind) inhalen op de snelweg is dan wel weer poppenstront
en hij is boscross geschikt want hij wil nog niet kapot

al is dat dan ook niet de bedoeling maar hij heeft een paar klappen gehad waarvan ik ged8 zou hebben dit is foute shit
en ik doe um ook niet eerder weg tot ik um helemaal af gereden heb
al1 begint mijn linker wielkast behoorlijk te roesten
en ik heb het idee dat de dorpels ok niet zo best meer zijn

wel jammer want verder als je er onder kijkt is hij nog super goed
remedingen zien er nog 100% uit geen olie onder de carterpan
al1 bij de kleppendeksel sweet hij wat olie
maare ik zie dat dit verhaal weer veelste lang word dus ik zal verder stoppen met mijn gelul ove rme 440 enzo