Hieronder wat foto's van de flush;
Er kwam een soort koffieverkeerd uit, dus het was niet heel erg nodig om te doen, maarja was ook een stukje preventief onderhoud

Ik had gehoopt dat het schokje van de 2 naar z'n 3 weg zou zijn en dat leek ook zo gister bij het test rijden, maar hij is vanochtend weer volledig terug. Toch moet ik zeggen dat het geheel wel meer solide aan voelt. Helemaal vloeiend zal dus wel niet meer mogelijk zijn...
Waar ik wel heel blij mee ben is dat het voelt alsof de auto gechipped is. Het gas in duwen levert nu een pak snelheid op en je voelt jezelf meer in je stoel worden gedrukt. Voorheen was de auto niet langzaam, maar mocht ie graag meer herrie maken als je het gas in duwde en een beetje snelheid geven.
Nu krijg ik een diepe brom en een berg koppel

Gery gaf aan dat in de komende kilometers de bak verder leert dus ik heb nog een stille hoop dat het schokje verdwijnt. Ben zowieso tevreden over de actie omdat het een fijn gevoel is met verse olie te rijden, te weten dat je AT bak zowieso nog goed is en met een pak meer toepasbaar vermogen.
Dus Gery bedankt en tot over 60.000-70.000 km

PS: grappig nieuw feitje, bij optrekken in z'n 1 is het niet de turbo die je hoort fluiten :shock: , ik weet ook zo weinig van m'n auto