bart simpson schreef:Volvo Road Assistance, dat is een gratis service zolang jij je Volvo bij een Volvodealer laat onderhouden, daarbij doet men ook lekke banden
Bart en de rest van de lezers.
Die service is echt waardeloos in het buitenland. Ik stond vorig jaar aan de peage met een kapotte band, het schuim was niet in staat de band dicht te houden. Ik gebeld met volvo assistance, zou direct worden geholpen. Na 2 uur maar eens gebeld, kon een grote mond krijgen omdat ik op de peage stond mochten ze niet helpen in Frankrijk, niet even bellen om dit te communiceren o.i.d. Ik zelf aan de slag, bleek ik toch net in een niemandsland te staan, geen volvo assistance en geen Franse sleepdienst, na 4 uur maar de dealer gebeld, zelfde effect. Na 5 uur bleek de Franse ANWB te zijn ingeschakeld, en die wilde en wist niets. Volvo zei sorry, maar gaf het op.
Uiteindelijk heb ik zeld in de navigatie een volvo dealer gebeld, het was inmiddels 16.30 vrijdagmiddag (ik was op weg met vrouw en 3 kleine kinderen). De dealer kwam na 15 minuten opdagen met zijn sleeptruck, 20 minuten later in de garage, 30 minuten en 730 Euro armer voor een Pirelli band was ik weer op weg.
Jongens, bestel die extra band en krik maar, vooral als je in het buitenland komt. Het is zeker een rip off, maar ja daar raak je aan gewend....