Soms blies alleen de linker zijde hete lucht en de rechterzijde normale lucht.
Andere keren blies de airco zowel rechts als links hete lucht.
Wat je ook deed, het maakte niets uit, de lucht bleef heet.
(Is wel een beer van een kachel, die 1100 watt.....

'Mijn' voormalige V50 had in oktober 2005 een 'werkvakantie' van ruim 3 weken bij de Volvo importeur achter de rug, nadat hij diverse keren bij de dealer was geweest.
Dit schreef Volvo:
Door ons uitgevoerd:
Foutcodes uitlezen. PAM E001 en E010 en CCM 0070 en DD16
Total upgrade CAN en MOST (ICM, IAM, CEM, BCM, ECM, DDM, PDM, DIM, SRS)
Kalibratie kachelmotoren bleef telkens mislukken.CCM unit wisselen tussen auto's zonder downloading. geen effect.
Dashboard demontage.
Kachelmotoren gedemonteerd en controle gangbaarheid van alle kleppen. Ok en geen zware punten.
Timing tandwieloverbrenging verdeelklep was onjuist gemonteerd. Nu juist gemonteerd.
Ivm historie auto en veel werk om dashboard te verwijderen zijn uit voorzorg alle kachelmotoren en kabelboom vervangen.
Dashboard monteren en kalibratie uitvoeren nu alles ok en geen codes meer.
Na dit bezoek bleef de airco het goed doen tot de eerste warme lentedag van 2006.
Ik heb de dealer laten weten dat Volvo toch eens aan een definitieve oplossing moest werken. In mijn optiek vervangen die auto.
Maar nee hoor, "De V50 is technisch in orde."
Dus heb ik de V50 ingeleverd bij de leasemaatschappij en heb een andere auto uit de leasevoorraad genomen.
Blijkbaar is er maar één oplossing, wegdoen als het een maandagochtend auto betreft.
Cheers GND