V40/XC40

(maar eerste even profiteren van de belasting voordelen )
Wel geinig om te lezen dat de D2 motor, waar ik voor aanschaf van de C30 nog mijn twijfels over had behoorlijk goed wordt gewaardeerd in de V40
Gr.
Rob
Dat was precies mijn gevoel, best jammer dat het een kort stuk zonder echte diepgang is. Meer beschrijvend, minder oordelend zoals al die Engelse en Franse tests.Volvoman schreef:Het verhaaltje in Autovisie is positief, maar ook een beetje oppervlakkig. Meer een impressie dan een test.
"Volvo hat ein gutes Auto gebaut. Der neue V40 überzeugt mit eigenständigem Design, edlem Innenraum und sauber abgestimmtem Fahrwerk. Dazu kommen die - zumindest auf dem Papier - sparsamen Motoren. Da bleibt kaum Abstand zum hohen Niveau der deutschen Premium-Kompakten, der erste Vergleich mit dem BMW 1er zeigt es. Es wird künftig noch spannender in der gehobenen Kompaktklasse."Volvoman schreef:In de Autobild van deze week een eerste vergelijk tussen de BMW 1 en de V40. Natuurlijk kunnen ze niet schrijven dat de V40 beter is, maar ze schrijven wel dat hij comfortabeler is, een ruimer interieur heeft en duidelijk goedkoper is!
Wouter is doorgaans positief over VolvoReader schreef:Hoorde vanmiddag bij BNR dat Wouter (Autoblog) volgende week gaat rijden met de V40(!) goed nieuws naar mijn mening maken ze bij Autoblog altijd leuke en goede review filmpjes.
Ben benieuwd!
Nee, ik heb deze keer geen uitnodiging van Volvo ontvangen :?MichelR schreef:Zelf ook onderweg?
Ze zijn je zat :notworthy:Ben schreef:Nee, ik heb deze keer geen uitnodiging van Volvo ontvangen :?MichelR schreef:Zelf ook onderweg?
Waarom schrijf je dat?arnow schreef:Ze zijn je zat :notworthy:Ben schreef:Nee, ik heb deze keer geen uitnodiging van Volvo ontvangen :?MichelR schreef:Zelf ook onderweg?