Volvo S90 gekocht, nu met originele SC-805 erin!

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Volvoboy
7th Gear member
Berichten: 5716
Lid geworden op: 06.09.2008 - 09:33
Locatie: Sassenheim

Prachtig! Zo'n radio hoort er gewoon in ;)
Koen

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red Metallic - 17'' Comets - 560.000km - Afbeelding
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 332.000km
'97 - Volvo V70 2.3 T5 aut. - Nautic Blue Pearl - 16" Perfo - 325.000km
'98 - Volvo V70 2.5T aut. - Black Stone solid - 16'' Perfo - 291.000 km

'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue - 16'' Perfo - 272.000 km
'11 - Kia Picanto 1.0 - Blue Metallic - 32.000 km
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Jaaaaaaa fantastisch zulke acties! Daar houden we van!
Back to original!!!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
The Volvoboy
7th Gear member
Berichten: 5716
Lid geworden op: 06.09.2008 - 09:33
Locatie: Sassenheim

+1! :)
Koen

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red Metallic - 17'' Comets - 560.000km - Afbeelding
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 332.000km
'97 - Volvo V70 2.3 T5 aut. - Nautic Blue Pearl - 16" Perfo - 325.000km
'98 - Volvo V70 2.5T aut. - Black Stone solid - 16'' Perfo - 291.000 km

'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue - 16'' Perfo - 272.000 km
'11 - Kia Picanto 1.0 - Blue Metallic - 32.000 km
Gebruikersavatar
Morgenstond
5th Gear member
Berichten: 1867
Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
Locatie: Den Haag

Een woord: wow!!
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
Gebruikersavatar
arjan_de_jong
4th Gear member
Berichten: 902
Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
Locatie: Mastenbroek (zwolle)

Prachtig!

heb zelf ook nog op de zelfde plek 3 gaatjes van oude carkit (volgens mij dezelfde voor zon oude nokia 6310)

Mag ik vragen wat dat gekost heeft om te herstellen? Ziet er echt goed uit.
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km

Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Gebruikersavatar
Henkjan0
2nd Gear member
Berichten: 176
Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
Locatie: Rheden Gld.

lingsper schreef:Na 7,5 dag gestaan te hebben zonder alarm (met de sleutel op slot) probleemloos starten. Volgende werkweer maar eens een weekje met het alarm erop, kijken of hij het dan ook gewoon doet!

Vanmidag de Sony autoradio eruit gehaald, helaas een heel andere stekker dan de SC-805 radio van Volvo. Contact opgenomen met een handige kennis dus dat moet binnenkort ook goed komen. Nu morgen nog een afspraak maken met dr. Vinyl om te kijken of de schroefgaten van de voormalige carkit weggewerkt kunnen worden!
Zo'n Sony had ik er ook in...die gaf trouwens een prima geluid vond ik.
Volgens mij heb ik er nog een originele verloopstekker (2 stuks) in zitten. Dat is dan een 960-2 van 10-1994; een van de eerste.
Laat me even weten als je interesse hebt dan kijk ik het even na...
Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Gast

Is al voor mekaar maar bedankt voor het aanbod!

@Arjan, je hebt een pm.
Gast

Heb deze week overigens het alarm er wel op gehad, heeft 7 dagen gestaan en het was probleemloos starten gisteren. Dat is dus gelukkig goed voor elkaar!
Gebruikersavatar
jan weemering
4th Gear member
Berichten: 990
Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
Locatie: Rotterdam

Waarom heb je de carkit niet laten zitten eigenlijk.
een oude 6310 uit beverwijk erin en je krijgt geen bekeuring van 200 voor niet handsfree bellen.
nu heb je niets zo te zien.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Gast

VolvoTech schreef:Jaaaaaaa fantastisch zulke acties! Daar houden we van!
Back to original!!!
+1
Gast

jan weemering schreef:Waarom heb je de carkit niet laten zitten eigenlijk.
een oude 6310 uit beverwijk erin en je krijgt geen bekeuring van 200 voor niet handsfree bellen.
nu heb je niets zo te zien.
Klopt, ik bel toch maar zéér zelden vanuit de auto. Als het nu nog mooi was gemonteerd maar het zat er allemaal nogal lomp in geschroefd (zie de beschadigingen die er eerst zaten).

Bovendien, de S90 is zo stil dat als ik een keer bel vanuit de auto het ook goed op de luidspreker functie van de gsm kan!
Gebruikersavatar
jan weemering
4th Gear member
Berichten: 990
Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
Locatie: Rotterdam

lingsper schreef:
jan weemering schreef:Waarom heb je de carkit niet laten zitten eigenlijk.
een oude 6310 uit beverwijk erin en je krijgt geen bekeuring van 200 voor niet handsfree bellen.
nu heb je niets zo te zien.
Klopt, ik bel toch maar zéér zelden vanuit de auto. Als het nu nog mooi was gemonteerd maar het zat er allemaal nogal lomp in geschroefd (zie de beschadigingen die er eerst zaten).

Bovendien, de S90 is zo stil dat als ik een keer bel vanuit de auto het ook goed op de luidspreker functie van de gsm kan!
je kiest toch voor de bekeuring dus.
Als je wist hoe vaak een motoragent tussen de langzaamrijdende autos rijdt en dan overal op zijn gemak naar binnen kijkt.
en ineens is hij er ook .
Maar laten we on topic blijven
het blijft gewoon een mooie auto, en ze worden langzaam zeldzaam.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Gast

lingsper schreef:
jan weemering schreef:Waarom heb je de carkit niet laten zitten eigenlijk.
een oude 6310 uit beverwijk erin en je krijgt geen bekeuring van 200 voor niet handsfree bellen.
nu heb je niets zo te zien.
Klopt, ik bel toch maar zéér zelden vanuit de auto. Als het nu nog mooi was gemonteerd maar het zat er allemaal nogal lomp in geschroefd (zie de beschadigingen die er eerst zaten).

Bovendien, de S90 is zo stil dat als ik een keer bel vanuit de auto het ook goed op de luidspreker functie van de gsm kan!
Parrot bluetooth met Brodit houder (hoef je ook geen gaten in het dashboard te boren).
Gebruikersavatar
arjan_de_jong
4th Gear member
Berichten: 902
Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
Locatie: Mastenbroek (zwolle)

dbosker schreef:
lingsper schreef:
jan weemering schreef:Waarom heb je de carkit niet laten zitten eigenlijk.
een oude 6310 uit beverwijk erin en je krijgt geen bekeuring van 200 voor niet handsfree bellen.
nu heb je niets zo te zien.
Klopt, ik bel toch maar zéér zelden vanuit de auto. Als het nu nog mooi was gemonteerd maar het zat er allemaal nogal lomp in geschroefd (zie de beschadigingen die er eerst zaten).

Bovendien, de S90 is zo stil dat als ik een keer bel vanuit de auto het ook goed op de luidspreker functie van de gsm kan!
Parrot bluetooth met Brodit houder (hoef je ook geen gaten in het dashboard te boren).
+1

Heb ik ook in de 960 is aan te brengen zonder te schroeven in het dash.
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km

Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Gebruikersavatar
jan weemering
4th Gear member
Berichten: 990
Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
Locatie: Rotterdam

arjan_de_jong schreef:
dbosker schreef:
lingsper schreef: Klopt, ik bel toch maar zéér zelden vanuit de auto. Als het nu nog mooi was gemonteerd maar het zat er allemaal nogal lomp in geschroefd (zie de beschadigingen die er eerst zaten).

Bovendien, de S90 is zo stil dat als ik een keer bel vanuit de auto het ook goed op de luidspreker functie van de gsm kan!
Parrot bluetooth met Brodit houder (hoef je ook geen gaten in het dashboard te boren).
+1

Heb ik ook in de 960 is aan te brengen zonder te schroeven in het dash.
heb ik ook en is wel zzo handig met het wisselen van telefoons
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”