Het treedt alleen op vanaf de 2de versnelling en hoger, als de motor aardig wordt belast.
Het klinkt een beetje alsof er een bout/moer in een veel te groot gat zit.
De trilling is niet waarneembaar als ik stil sta of weinig snelheid heb (nauwelijke belasting).
Inmiddels al 5 keer onder de auto gelegen en de volgende dingen nagelopen en/of "vastgezet"
- hitteschilden
- afdekplaat op het stuurhuis
- afdekplaat bij de olie aansluiting (vlak bij de distributieriem)
- plastic zekeringendoos, koelwater reservoir, stuurbekrachtiging reservoir, luchtfilter doos en aanzuigslang.
- kunststof afdekplaat onder de radiator
- radiator en alles wat daar om heen zit.
- uitlaat ophanging
- spatschermen bij de voorwielen
- leidingen die van het motorruim naar de onderkant van de auto lopen.
Ik weet het even niet meer. Ik kan nog 2 oplossingen bedenken:
1. Topic op dit forum posten


2. Een garage met een rollenbank vinden
Iemand enig idee wat kortstondig staat te resoneren rond dit toerental?
Het betreft trouwens de 2.4 140pk benzine(lpg) uitvoering, geen diesel.