er moeten tenslotte ook opzichters zijn die alles
in goede banen leiden toch?
Daarom moet je ook het wiel onder de dorpel leggen, eventueel met een extra plank erop. Of natuurlijk assteunen plaatsen. En vergeet niet een blok, steen oid voor en achter een wiel te leggen zodat de auto niet kan wegrollen. Nooit of te nimmer met de auto alleen op de krik je hoofd of andere lichaamsdelen onder een auto steken!Brambo67 schreef:Klopt, ik heb er alleen een hekel aan om aan/onder de auto te werken met dat iele dingetje... Da's voor wielen verwisselen in geval van nood, niet als je met je kop half in de wielkast zit.
Maar een oliewissel en wielwissel zijn haalbaar?M@rcel schreef:Het houdt niet over, maar ik heb er geen probleem mee.
Als ik hem een keer hoger wil hebben, dan zet ik hem maximaal omhoog op steunen. Leg een paar grote tegels onder de krik voor de extra hoogte en dan de assteunen weer wat hoger.
Kan ik beter nieuwe halen, met die brandstofprijzen van tegenwoordig....Oceanracer schreef:Ik heb volgens mij die oude isolatoren nog thuis liggen. Als je nog eens in de buurt bent, moet je ze maar eens monteren. Kost niks.