Paniek om niks denk ik,benzine toevoeging bij de olie komt meestal door korte stukjes rijden,veel starten,waarbij er extra benzine wordt ingespoten,dat is dus een mogelijkheid.peer54 schreef:Het antwoord van de dealer was hetzelfde antwoord als van EVV, zie hierboven.
Ik moet morgen 160 km het land in, dan zou volgens de dealer de benzine uit de olie moeten zijn.
Ik ben benieuwd? Zo niet, dan laat ik de boel afpersen. Ik laat sowieso een totaal keuring uitvoeren en een diagnose van de automaat maken voordat de Select garantie afloopt. Mijn vertrouwen in de techniek van VOLVO heeft een flinke deuk opgelopen!!
En……. ovlov058, het oliepeil blijft gelijk.
Groet, Peer
Wat betreft de bak,misschien een update of resetten geeft meestal de oplossing,de bak past zich aan,aan je rijstijl namelijk,maar dat kunnen ze je bij de dealer ook vertellen.
Ik ben ook zeker van mening dat het niets met de techniek van Volvo van doen heeft,je geeft in je bericht aan dat deze niet echt betrouwbaar is,ieder merk heeft zo zijn tekort komingen en problemen,die zijn er ook om opgelost te worden,ik ga er vanuit dat de dealer dit ook zal gaan doen.
Ook Nissan kent vele problemen en welk merk niet?