Echte volvo motor plaatsen
- FrankS60
- 5th Gear member
Nouja, achterasje van de sloop scoren lijkt me geen hele moeilijke opgave. Wel even goed kijken naar verschillenen in het handremsysteem, kan best dat er andere kabels op moeten dan bij de trommels of eventueel andere remslangen enzo. Misschien sowieso een leuke upgrade!
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
-
- 2nd Gear member
Met een motor van een 850 erin krijg je een 460 niet door een keuring heen.
Gezien de prijzen van een 460 op bv MP is een andere kopen een betere, snellere en vooral goedkopere oplossing. En gezien je andere topic waar je een tweeter niet werkend krijgt lijkt me een motor in- en uitbouwen, bedrading aanpassen etc net ff een brugje te ver;)
Gezien de prijzen van een 460 op bv MP is een andere kopen een betere, snellere en vooral goedkopere oplossing. En gezien je andere topic waar je een tweeter niet werkend krijgt lijkt me een motor in- en uitbouwen, bedrading aanpassen etc net ff een brugje te ver;)
Volvo V50 2.0D '04, 200k+
- FrankS60
- 5th Gear member
Nou door de keuring krijgen kan best, maar het zal niet makkelijk zijn. Ik doelde ook meer op een 2.0 die origineel geleverd is in de 4xx series. Maar ik betwijfel inderdaad of de betreffende TS hier aan moet beginnen met de technische kennis die hij nu lijkt te hebben.
Misschien eerst gewoon eens lekker rijden met de huidige auto! Ik las volgens mij ook ergens dat er nog geen rijbewijs aanwezig is
Misschien eerst gewoon eens lekker rijden met de huidige auto! Ik las volgens mij ook ergens dat er nog geen rijbewijs aanwezig is
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- FrankS60
- 5th Gear member
Ja lekker offtopic maar de auto van mijn moeder (vw polo) heeft het ook moeten ontgelden... En nu ik er over nadenk is het eigenlijk alleen maar erger geworden 

-
- 2nd Gear member
Auto's van voor 97' krijg je redelijk gemakkelijk door de keuring heen. Alles netjes doen, dan kunnen ze m niet afkeuren.
Praktisch gezien kan je beter een 2.0 kopen, of een turbo. Is gemakkelijker, en komt minder sleutelwerk bij kijken.
Praktisch gezien kan je beter een 2.0 kopen, of een turbo. Is gemakkelijker, en komt minder sleutelwerk bij kijken.