Daarna blijven eten bij mijn vader in leusden en daarna kwam ik er achter dat ik een verjaardag bijna vergeten was in Zwolle. Dus toen met iets meer tempo dan normaal richting zwolle gereden

Naarna thuis auto geparkeerd en even snel op frissen en daarna weer de auto in.
Ik rij het pad af en omdat hij nog lekker warm was schakeld hij gelijk naar LPG En ploef motor uit. Toen nog niet in de gaten dat het was zodra hij op lpg ging want normaal duurt het wel een paar 100 meter voordat hij op LPG springt. Dus ik weer starten en alles leek OK tot hij weer op LPG sprong.
Uiteindelijk maar op Benzine naar de verjaardag gegaan. Toen we weer naar huis gingen toch nog maar even geprobeerd. Nu ging hij wel naar LPG en bleef lopen maar ik vind hem nu erg onrustig lopen op LPG. Hij houd wat in bij lage toeren. Ook schommelt het toeren tal iets nu. Op benzine totaal geen problemen.
Ik vermoed dat er iets erg warm geweest is bij de rit naar huis vanuit leusden en dat nu weer afgekoeld is maar toch een tik mee gekregen heeft. De vraag is enkel wat??
Iemand een idee waar ik moet zoeken?
Weet iemand een draadschema van een Vialle G3 installatie in een 960 te vinden?
Mocht ik er zelf niet uit kunnen komen dan gaat ie maar weer naar de LPG boer maar hoop dat ik er (samen met het forum) Alsnog zelf uit kan komen