mijn nieuwe V40 is bijna binnen. Het wordt mijn eerste Volvo, dus ik ben erg benieuwd, ik ben geen Volvo adept dus. Dat dit "geen echte Volvo" is, wat ik zo links en rechts ook wel hoor, maakt mij dus niet zoveel uit. Hiervoor als eerste lease auto een Golf V GT op gereden.
Mijn configuratie:
D4 Momentum, black sapphire metallic, alles charcoal T-Tec bekleding
Intro Line
Dynamic Line => getint glas - verlaagd
18"Midir Light Grey, dus niet de standaard black
LED dagrijverlichting
Verlichtingspack 2
2 niveau kofferbak
Zonder motor en type aanduiding
Nog even overwogen om op de R-design te wachten maar ging met levertijd niet, i.v.m. 20% bijtelling. Achteraf blij, want ik zou niet voor de R-design hebben gekozen. Vind de extra's een beetje karig, de originele voorbumper mooier en de achterbumper/diffusor bij de R-design toch wat plastic aandoen. Daarnaast vind ik de velgen die ik nu heb veel mooier. Ga wel proberen bij levering de pijpjes te laten vervangen door de 90mm R-design pijpjes. Dat vind ik dan wel weer geinig. Was geen probleem volgens de dealer...
Ook de exterior styling kit overwogen, maar vind de ovale pijpjes er een beetje iel uitzien, de standaard rondje pijpjes vind ik mooier persoonlijk.
Ook summum nog overwogen, maar 2500,- voor leer en xenon vind ik het gewoon niet waard, leer interesseert me sowieso niet zo veel.
Besteld 15 september, levering wordt eind oktober. +- 6 weken dus. Ze hadden nog wat productieplekken. Mooi want anders had ik de 20% gemist...
Ik heb er zin in!!!