Kwam bij toeval deze opnamens tegen van afgelopen weekend (20-10-2012) (vanaf 0m25sec)
Een gemeen ongevalletje met een Nederlandse 480Turbo, hopen dat de schade beperkt bleef
Nurburgring
- volvov70r
- 3rd Gear member
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 22.02.2006 - 17:38
- Locatie: Tussen Leiden en Haarlem
Die audi oefent alvast voor zijn volgende leven als grasmaaier...
V70 R 2003 GT Zilver --- jan 2009 tot nu 
765 GLE 1985 2.8 V6 Autom Blauw Met - airco - 3e bankje --- juli 2011 tot heden
PV 544 1962 B18 --- sept 2012 tot heden
V40 2.0t Sports Edition 2004 Black Sap + leer + nav --- maart 2004 tot dec 2008 7,8 l /100 km

765 GLE 1985 2.8 V6 Autom Blauw Met - airco - 3e bankje --- juli 2011 tot heden

PV 544 1962 B18 --- sept 2012 tot heden

V40 2.0t Sports Edition 2004 Black Sap + leer + nav --- maart 2004 tot dec 2008 7,8 l /100 km
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10481
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Zonde...
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
Iroll dat klopt, maar eens is de eerste keer en al heb je er 100x gereden dan nog
kan je, dagelijkse kost, de fout in gaan.
Blijft wel link want anderen reageren schrikkerig en lopen het risico op het zelfde punt de fout in te gaan. (zie die 3 serie eens stuiteren vlak nadat de 480 de vangrail inglijdt).
kan je, dagelijkse kost, de fout in gaan.
Blijft wel link want anderen reageren schrikkerig en lopen het risico op het zelfde punt de fout in te gaan. (zie die 3 serie eens stuiteren vlak nadat de 480 de vangrail inglijdt).
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
- Doeke Dobma
- 5th Gear member
- Berichten: 1289
- Lid geworden op: 07.10.2009 - 22:14
- Locatie: Leeuwarden
Voor zover je de snelheid tijdens impact goed in kan schatten zet ik mijn geld op 'zo krom als een hoepel'.bartv70 schreef:hopen dat de schade beperkt bleef
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
- piotrV70
- 5th Gear member
- Berichten: 1662
- Lid geworden op: 21.11.2008 - 13:54
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
Het lijkt er enigszins op dat ze netjes, te ver, opzij gaat voor een snellere auto
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Wie ziet er zo snel dat het een vrouw is?
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
PiotrV70 weet meer of durft niet te zeggen "ik zie het aan het rijgedrag" :oops: :oops:
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
Je ziet duidelijk aan het rijgedrag van de persoon dat er geen ervaring is.
Veel te hard de bocht in, teveel insturen zonder te remmen tijdens het insturen en dat op een punt in de bocht waar je niet hoort te zitten en vervolgens wordt er ook nog eens over gecorrigeerd en te laat teruggestuurd. Je ziet ook dat de persoon niet door de bocht kijkt maar naar het wegdek vlak voor de neus van de auto, dan krijg je dit soort fratsen.
Een bocht hoor je langzaam in te gaan om er zo hard mogelijk uit te komen, even op de rem tijdens het insturen in de apex v.d. bocht om grip en gewicht op de voorwielen te krijgen, rem gelijk weer los en gas er gedoseerd (heel en toe op gas-en rempedaal) weer op om er aan de buitenkant van de bocht weer uit te komen.
Voor je de baan opgaat met andere auto's moet je op zijn minst een paar slip cursussen gevolgd hebben voor gevorderden. Dit is gewoonweg gevaarlijk voor jezelf en voor andere rijders.
Veel te hard de bocht in, teveel insturen zonder te remmen tijdens het insturen en dat op een punt in de bocht waar je niet hoort te zitten en vervolgens wordt er ook nog eens over gecorrigeerd en te laat teruggestuurd. Je ziet ook dat de persoon niet door de bocht kijkt maar naar het wegdek vlak voor de neus van de auto, dan krijg je dit soort fratsen.
Een bocht hoor je langzaam in te gaan om er zo hard mogelijk uit te komen, even op de rem tijdens het insturen in de apex v.d. bocht om grip en gewicht op de voorwielen te krijgen, rem gelijk weer los en gas er gedoseerd (heel en toe op gas-en rempedaal) weer op om er aan de buitenkant van de bocht weer uit te komen.
Voor je de baan opgaat met andere auto's moet je op zijn minst een paar slip cursussen gevolgd hebben voor gevorderden. Dit is gewoonweg gevaarlijk voor jezelf en voor andere rijders.
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Ja ik ben er ook nooit zo blij mee als we met onze ringtool aan het rijden zijn als er van die ongeleide projectielen tussen zitten maar je doet er weinig aan...
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
Auto staat nog op naam, dus nog niet naar de sloop
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Berichten: 5798
- Lid geworden op: 06.05.2011 - 20:07
- Locatie: Zuid West Friesland
- Contacteer:
een witte 480 i.c.m die kleur spiegels komt me heel bekend voor.., maar weet niet meer waarvan..
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue