Yep, dit heb ik ook al een keer gehad. Ook nog niet kunnen reproduceren.Cavallino schreef:Ik heb gemerkt dat er bij mij iets meer aan de hand is met het shuffle-gedrag van de mediaspeler: Soms doet hij het zoals het hoort: willekeurige volgorde betekent shuffle-all en met de pijltjestoets op het stuur kun je naar het volgende of het vorige nummer.Meeratne schreef:Wat vreemd, het is bij júist enkel alles. Ik shuffle wel via de 'FAV' knop.Cavallino schreef:Weet iemand of en hoe het mogelijk is om ALLE bestanden op een USB-stick in willekeurige volgorde af te spelen? Het lukt mij alleen met de bestanden in een map. In de C30 kon je kiezen, map of alles.
Soms kan ik echter alleen nog maar terug met de pijltjestoets (naar de vorige nummers die in willekeurige volgore zijn gespeeld) en wil hij niet meer vooruit. Als ik de mediaspeler dan zijn gang laat gaan blijft hij het lopende nummer herhalen of kiest het volgende nummer uit dezelfde map. Alsof hij vergeten is dat shuffle aan staat - terwijl het symbooltje wel getoond wordt in het display. Wat meestal (maar niet altijd) helpt, is 'willekeurige volgorde' uitzetten en weer aan.
Hoe dan ook, ik heb nog niet precies kunnen achterhalen of er een bepaalde logica achter dit gedrag steekt. Misschien doe ik iets fout of mis ik een optie die ik aan of uit moet zetten?
Nog een puntje voor op het lijstje (niet media gerelateerd):
- Als ik de voorruitsproeier gebruikt, lekt de achterruitensproeier ook een beetje.
Iemand anders bekend mee?