[quote="djorzie"]Het zijn de matjes, bedankt voor jullie input ik ga er binnenkort mee bezig.
Zijn de matjes ondertussen vernieuwd?
Was het veel werk en wat waren de kosten?
Ik moet binnenkort ook aan de gang :roll: .
Ter info, de zitting is 1ohm weerstand en de leuning 0.6ohm.
groet Wim
Stoelverwarming
- Chrisvdvalk
- 2nd Gear member
wim998nl schreef:Ik heb laatst de (schuim)zitting en stoelverwarmingsmat vervangen (deze worden namelijk separaat geleverd) omdat de stoelzitting was doorgezeten. (S60 MY'04)djorzie schreef:Het zijn de matjes, bedankt voor jullie input ik ga er binnenkort mee bezig.
Zijn de matjes ondertussen vernieuwd?
Was het veel werk en wat waren de kosten?
Ik moet binnenkort ook aan de gang :roll: .
Ter info, de zitting is 1ohm weerstand en de leuning 0.6ohm.
groet Wim
Het is even pielen met een kniptang om de ringetjes los te knippen. Als die los zijn kan je zo de leren hoes loshalen. Daarna is het een kwestie van de stoelzitting en verwarmingsmat vervangen en de hoes weer vastzetten. Aangezien de ringetjes zijn doorgeknipt heb ik dat met kleine tiewraps gedaan. Van voor naar achter stuk voor stuk vastzetten en afknippen en je bent klaar. Ik heb de rugleuning niet gedaan, maar die schijnt aanzienlijk lastiger te zijn om weer vast te krijgen door de positie van de bevestigingspunten.
S60 2.5T 11-2003
- wim998nl
- 2nd Gear member
Bedankt voor de info, mooi dat het gelukt is.
Weet jij nog wat de complete zitting heeft gekost, ik twijfel of ik een rechter donorstoel van de sloop ga halen (en deze zitting gebruiken) of alleen het matje vernieuwen, of natuurlijk net als jouw de complete zitting.
mvg Wim
Weet jij nog wat de complete zitting heeft gekost, ik twijfel of ik een rechter donorstoel van de sloop ga halen (en deze zitting gebruiken) of alleen het matje vernieuwen, of natuurlijk net als jouw de complete zitting.
mvg Wim
v70 ---november 2002 automaat 310000km
mvg Wim Butter
mvg Wim Butter
- Chrisvdvalk
- 2nd Gear member
Ik heb de factuur even opgezocht, deze is van april 2012.
De vulling was EUR 148,- en het verwamingselement EUR 49,40. Ik zou lekker een nieuwe zitting nemen, dan ben je gelijk klaar. Grote kans dat een gebruikte zitting ook al z'n beste tijd heeft gehad, zeker als de bestuurder wat zwaarlijviger was.
De vulling was EUR 148,- en het verwamingselement EUR 49,40. Ik zou lekker een nieuwe zitting nemen, dan ben je gelijk klaar. Grote kans dat een gebruikte zitting ook al z'n beste tijd heeft gehad, zeker als de bestuurder wat zwaarlijviger was.
S60 2.5T 11-2003