@ Frederick, Phacoid
Ik volg deze draad al enige tijd, en vind dat deze figuren vandalen zijn en ook zo behandeld mogen worden.
:evil:
Het is vernieling in loondienst = gewoon ontslag op staande voet.
Nieuwe wagen inrijden of niet ...?
- Frederick
- 4th Gear member
Volledig akkoord, maar als snotneus tussen die kerels heb ke weinig te vertellen... Zijn dan ook types stijl 4de wereld, familie Flodder, minderbegaafde dokwerkers... De enige taal die ze meestal kenden was geweld en grofheden..Carlsson 900 schreef:@ Frederick, Phacoid
Ik volg deze draad al enige tijd, en vind dat deze figuren vandalen zijn en ook zo behandeld mogen worden.
Volvo V70 2.4D MY08 GT Summum met extra's en BSR
Volvo S60 D2 MY15 Momentum
Volvo V50 1.6D MY12 Summum
Volvo V50 1.6D MY08 Momentum
Volvo S60 D5 MY02 Summum, BSR
Too busy for bullshit
Volvo S60 D2 MY15 Momentum
Volvo V50 1.6D MY12 Summum
Volvo V50 1.6D MY08 Momentum
Volvo S60 D5 MY02 Summum, BSR
Too busy for bullshit
-
- 7th Gear member
Dan zullen er ook weinig monteurs overblijven,testritjes gaan er meestal ook niet zoetzappig aan toe.Carlsson 900 schreef:@ Frederick, Phacoid
Dat weet ik, en daarom blijft mijn blik in de werkplaats dan ook binnen mijn blik.Ramon&Ramon schreef:Dan zullen er ook weinig monteurs overblijven,testritjes gaan er meestal ook niet zoetzappig aan toe.

- diesel01
- Geartronic member
Ik verbaas mij daar weleens over..Ramon&Ramon schreef:Dan zullen er ook weinig monteurs overblijven,testritjes gaan er meestal ook niet zoetzappig aan toe.Carlsson 900 schreef:@ Frederick, Phacoid
Op korte stukjes bouwen ze enorme snelheid op, is het geldingsdrang?
Overigens als ik het zie gebeuren met mijn auto hebben we vast even een gesprekje.
Ik zie het bij mijn huidige dealer overigens nooit gebeuren..
-
- 7th Gear member
diesel01 schreef:Ik verbaas mij daar weleens over..Ramon&Ramon schreef:Dan zullen er ook weinig monteurs overblijven,testritjes gaan er meestal ook niet zoetzappig aan toe.Carlsson 900 schreef:@ Frederick, Phacoid
Overigens als ik het zie gebeuren met mijn auto hebben we vast even een gesprekje.
Zit je daar voor de deur dan?

- diesel01
- Geartronic member
Ik als ondernemer mag mijn eigen tijd bepalen dat betekend dat op tijden dat een ander aan de aardappels zit ik werk..Ramon&Ramon schreef:diesel01 schreef:Ik verbaas mij daar weleens over..Ramon&Ramon schreef: Dan zullen er ook weinig monteurs overblijven,testritjes gaan er meestal ook niet zoetzappig aan toe.
Zit je daar voor de deur dan?
In de tijd dat iemand mijn auto serviced zit ik in het dealerbedrijf aan de koffie met mijn iPhone te pielen op het gratis WiFi van de dealer.
Dus ja ik zit bij de deur.

-
- 7th Gear member
Daar zullen ze vast blij mee zijn. 

+1diesel01 schreef:Ik zal ze eens vragen als ik mijn pinpas na het gepleegde onderhoud door het pin apparaat haal...
En, wie betaald, .... bepaald. (mits het wel correct gebeurd