nu beweren ze de brandstofdrukregelaar..
heb deze vervangen, maar nu start de auto helemaal niet meer,
de "oude" er terug ingebouwd, doet nog niets.
edit:
Na interventie van europe assistance hebben ze de auto gestart met één of andere spuitbus, te vernevelen in de luchtinlaat. turbo start noemt het of zo iets.
eens gestart, bleef hij draaien en was er terug genoeg druk op de rail.
Bleek dat er geen druk op de rail zat, doordat e regelaar er heel de nacht uit was geweest, en de pomp dit niet genoeg kon opbouwen.
Nu had ik het oude regelaar een volledig gekuisd met remmenreiniger en de as enzo terug ingespoten met WD40, zodat alles wat soepeler draait.
Sindsdien niet meer stilgevallen, geen vermogenverlies!
Probleem is dus gevonden.
Ondertussen ook bij onze noorderburen (de nederlanders dus) bij okesion een hogedrukpomp + drukregelaar gekocht aan 125 euro.
de regelaar in de garage was 300 euor :oops:
dus als de oude die er nu in zit en z'n werk goed doet terug kuren krijgt, de "nieuwe" er in bouwen, en we zitten goed.
Probleem eindelijk opgelost!

bedankt iedereen voor de ideeën!