Beste Allemaal,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het kapje van de interieurverlichting (zie foto) kan verwijderen om een lampje te vervangen.
Bedankt, Wim
Lampje vervangen interieurverlichting
aan de zijkanten vastpakken en aantrekken, althans zo werkt dat bij de V60. C30 binnenverlichting ziet er exact hetzelfde uit, dus ik ga ervan uit dat deze ook op dezelfde manier bevestigd is.
-
- 1st Gear member
Dank je dbosker.
Bijgaand een meer gedetailleerde foto. De omlijsting lijkt (bij de C30) vast te zitten... Het lijkt er meer op dat het transparante deel binnen de omlijsting losgemaakt dient te worden.
Uit ervaring weet ik dat dit soort plastic snel breekt (bij mij), vandaar dat ik even zeker wil weten hoe dit los krijg...
Bijgaand een meer gedetailleerde foto. De omlijsting lijkt (bij de C30) vast te zitten... Het lijkt er meer op dat het transparante deel binnen de omlijsting losgemaakt dient te worden.
Uit ervaring weet ik dat dit soort plastic snel breekt (bij mij), vandaar dat ik even zeker wil weten hoe dit los krijg...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
C30 D2 + R-edition + Luxury Line + bodykit MY2013 in Sapphire Black
nee, transparantie deel kun je niet losmaken.
De hele unit kan los door aan de zijkanten wat te wrikken en trekken (hard, maar wel met beleid). Althans zo ging het bij mijn V60, met dezelfde binnenverlichting unit.
De hele unit kan los door aan de zijkanten wat te wrikken en trekken (hard, maar wel met beleid). Althans zo ging het bij mijn V60, met dezelfde binnenverlichting unit.
-
- 1st Gear member
Nog even geprobeerd maar de omlijsting zit muurvast. Ik ben bank dat ik het kapotmaak als ik harder trek... Kan het zijn dat de constructie anders is door de shuif-kanteldak-bediening?!
C30 D2 + R-edition + Luxury Line + bodykit MY2013 in Sapphire Black