Nu was de laatste flush (bij de dealer) al weer 3,5jr en 50.000km geleden dus wellicht tijd voor een volgende keer? Op het forum kwam ik veel succesverhalen tegen van Gery Slot's Powerflush methode dus een afspraak in Uden was snel gemaakt.
Ondanks de TomTom een beetje gezoek (blijkt de werkplaats achter de showroom van een leasebedrijf te liggen) en ontvangen door Obbe, een zeer ervaren en deskundige Volvo-man in hart en nieren.
De werkplaats is zoals ik graag zie; niet super netjes, ruikt naar 'auto's' en olie, kortom zoals het moet zijn

Na de koffie ging Obbe aan de slag (je mag/moet er zelf bij blijven) en gaf tijdens het hele proces veel uitleg; je moet zelf ook iets doen en dat is op instructie door alle versnellingen heen schakelen. Na ca. 3 kwartier is het hele spoel- en verversproces klaar; wordt de schakelcomputer gereset en gaan we rijden. De eerste schakelmomenten worden zeer precies 'ingeleerd' maar het duurt nog 500km voordat dit hele proces gereed is. Het verschil is meteen al zeer duidelijk merkbaar, super-smooth en zijdezacht schakelen!!
Het was een welbesteed en zeer plezierig bezoek waar ik ook weer veel van geleerd heb, Obbe bedankt!
Kortom: een aanrader!!!!