splitter er tussenRutgerv40 schreef:Laden middels 12 volt, heb al een stick in die usb poort zittenHarroJansen schreef:Dat is mooi.
Wordt hij ook gekoppeld middels de USB aansluiting of is het alleen laden middels 12 Volt?

splitter er tussenRutgerv40 schreef:Laden middels 12 volt, heb al een stick in die usb poort zittenHarroJansen schreef:Dat is mooi.
Wordt hij ook gekoppeld middels de USB aansluiting of is het alleen laden middels 12 Volt?
Ziet er mooi uit, ik ben zelf toch maar voor de makkelijk weg gegaan. Donderdag gebeld dat alles binnen is, van de week of volgende week ff laten monteren. iPhone komt dan links van het stuur op dat rooster incl. voeding. Zal wel een foto maken als het klaar is, ik verwacht dat alles clean is weggewerkt!nippie schreef:en zo ziet het er uit, helaas had men in de stoffenwinkel geen zwarte skai meer!! maar wilde het toch afmaken, dus dan maar bruin.
Rutgerv40 schreef:Ga je naar de volvo dealer, iPhone dock dingetje in laten bouwen, doen ze het in de middenconsole, terwijl dit niet was wat je had afgesproken, alsnog € 200 lichter naar huis.
Zit je de volgende ochtend in de auto, word je gebeld, neem je op, versta je er geen zak van, haal je je telefoon uit het dockings ding, gooit hem op de bijrijdersstoel neer, opeens perfecte kwaliteit..
Wat moet ik hier nou toch eens over zeggen? :roll:
Ik had nog zo aan ze gevraagd: links van het stuur monteren, oh well, morgen maar even terugrijden... :evil:
Ik weet een adres waar je voor een fles whisky wel had gekregen waar je omvroeg.Rutgerv40 schreef:Wat moet ik hier nou toch eens over zeggen? :roll:
Dat is dus in het midden van de auto vóór je navigatie. Daarom moet je hem links monteren. Ik heb daar uitdrukkelijk om gevraagd, uiteindelijk is het niet gedaan, na 2 telefoontjes onderweg wist ik genoeg: dit is ruk. Kortom: links monteren, of niet monteren :roll:Soesmeister schreef:Als ik mijn iPhone 4S in de voorste bekerhouder plaats van het middenconsole dan stoort deze regelmatig. Ik heb de een stotterend telefoon gesprek. Haal je de telefoon eruit dan is deze storing weg. Er zit dus iets dat de blauwe tand stoort. FYI.