Dockingsplek iPhone (4s)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
LightStar
4th Gear member

Rutgerv40 schreef:
HarroJansen schreef:Dat is mooi.
Wordt hij ook gekoppeld middels de USB aansluiting of is het alleen laden middels 12 Volt?
Laden middels 12 volt, heb al een stick in die usb poort zitten :)
splitter er tussen ;)
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

net bezig een oplossing in elkaar te flansen zodat de iphone in originele iphone dock. Van een poot voor een kast !! :D
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
HarroJansen

Ben dan wel benieuwd naar je oplossing. Foto's!!
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

isn't ready yet, is net in de zwarte grond gezet en nu aan het drogen
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

men neme een bolpoot of vaaspoot (doorsnede 80 of 90 mm)1/3 er vanaf zagen, ipod dock erop zetten en aftekenen, uitfrezen. vervolgens dock er in plakken en klaar.

door de ronde vorm aan de onderkant kun je de dock als je deze in de beker houder plaatst draaien en kantelen zo dat je de optimale positie kunt vinden.

moet deze natuurlijk nog bekleden met skai (kunstleer) en daarna aan de onderzijde een laag vilt zodat draaien en kantelen net iets makkelijker gaat.

Als ie af is en in de auto zit komt er nog een foto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
HarroJansen

Idee is leuk.
Wil wel zien hoe het resultaat is.
Geeft misschien weer andere nieuwe ideeën.
Rutgerv40
2nd Gear member

ziet er goed uit!
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

en zo ziet het er uit, helaas had men in de stoffenwinkel geen zwarte skai meer!! maar wilde het toch afmaken, dus dan maar bruin.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
JosP
3rd Gear member

Leuk idee, ziet er goed uit.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
TommyH83
1st Gear member

Je hebt nu zeker geen iPod aansluiting mogelijk op je sound systeem. Daarvoor moet je hem op de usb aansluiten.

Wat ik me afvroeg, ik heb nu ook een Brodit houder voor een Iphone. Ik wil die ook aansluiten op de USB poort ingang voor o.a. Ipod functie.

Kan ik dan ook de kabel die vanuit de radio naar de USB poort loopt, in de buurt van de radio door midden knippen en daar stekkertjes op doen, zodat er als ware een splitter hangt achter de radio?

Zo hoef ik niet helemaal een kabel naar achter te slepen en houd ik nog een usb aansluiting voor evt. een USB stick....
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

Ik had nog een oude iphone liggen die ik op de usb aansluiting heb aangesloten dus die gebruik ik als ipod.Mocht ik dat toch nog willen dan haal ik midden console er uit en kan ik de usb kabel netjes naar de middenarmsteun leggen.
Maar we hebben natuurlijk ook bluetooth !!! Lijkt me handiger dan kabel doorknippen en splitten met alle problemen die dat zou kunnen opleveren

Gr Brian
Rutgerv40
2nd Gear member

nippie schreef:en zo ziet het er uit, helaas had men in de stoffenwinkel geen zwarte skai meer!! maar wilde het toch afmaken, dus dan maar bruin.
Ziet er mooi uit, ik ben zelf toch maar voor de makkelijk weg gegaan. Donderdag gebeld dat alles binnen is, van de week of volgende week ff laten monteren. iPhone komt dan links van het stuur op dat rooster incl. voeding. Zal wel een foto maken als het klaar is, ik verwacht dat alles clean is weggewerkt!
Rutgerv40
2nd Gear member

Ga je naar de volvo dealer, iphone dock dingetje in laten bouwen, doen ze het in de middenconsole, terwijl dit niet was wat je had afgesproken, alsnog € 200 lichter naar huis.

Zit je de volgende ochtend in de auto, word je gebeld, neem je op, versta je er geen zak van, haal je je telefoon uit het dockings ding, gooit hem op de bijrijdersstoel neer, opeens perfecte kwaliteit..

Wat moet ik hier nou toch eens over zeggen? :roll:

Ik had nog zo aan ze gevraagd: links van het stuur monteren, oh well, morgen maar even terugrijden... :evil:
ex-Mooseman
4th Gear member

Dealers moeten dringend opgevoed worden.

Hopelijk hebben ze geen schade veroorzaakt met hun montage volgens eigen goeddunken
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

Rutgerv40 schreef:Ga je naar de volvo dealer, iPhone dock dingetje in laten bouwen, doen ze het in de middenconsole, terwijl dit niet was wat je had afgesproken, alsnog € 200 lichter naar huis.

Zit je de volgende ochtend in de auto, word je gebeld, neem je op, versta je er geen zak van, haal je je telefoon uit het dockings ding, gooit hem op de bijrijdersstoel neer, opeens perfecte kwaliteit..

Wat moet ik hier nou toch eens over zeggen? :roll:

Ik had nog zo aan ze gevraagd: links van het stuur monteren, oh well, morgen maar even terugrijden... :evil:

links van het stuur gevraagd ! en in het midden console gemonteerd!!! Heel duidelijk een communicatie probleem.
Volgens mij praat jij achterstevoren en dan ook nog swahili kan niet anders.
en je hebt ook nog gewoon betaald, jij bent echt heel erg netjes

gr brian
HarroJansen

Rutgerv40 schreef:Wat moet ik hier nou toch eens over zeggen? :roll:
Ik weet een adres waar je voor een fles whisky wel had gekregen waar je omvroeg. :P

Maar als ze professioneel zijn lossen ze het op naar jouw tevredenheid en herstellen ze eventuele schade.
Succes in ieder geval met de afwikkeling.
Rutgerv40
2nd Gear member

Haha, inderdaad HarroJansen!
Vanmorgen even langs gereden, ze bestellen de stukken om het links van het stuur te kunnen monteren. Ik ga er geen eurootje extra aan uitgeven, dus ik ben benieuwd :) € 200 is mijns inziens zat.

P.S. relaxed muziekje erbij omdat het vrijdag is: 8)
LightStar
4th Gear member

Wat voor houder/clip hebben ze besteld dan ?, ik zelf heb een brodit (actief) en de Kuda in bestelling staan en ga een orginele Apple kabel gebruiken dus hoop dat het bij mij in 1x goed gaat.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
Soesmeister
1st Gear member

Als ik mijn iphone 4S in de voorste bekerhouder plaats van het middenconsole dan stoort deze regelmatig. Ik heb de een stotterend telefoon gesprek. Haal je de telefoon eruit dan is deze storing weg. Er zit dus iets dat de blauwe tand stoort. FYI.
Rutgerv40
2nd Gear member

Soesmeister schreef:Als ik mijn iPhone 4S in de voorste bekerhouder plaats van het middenconsole dan stoort deze regelmatig. Ik heb de een stotterend telefoon gesprek. Haal je de telefoon eruit dan is deze storing weg. Er zit dus iets dat de blauwe tand stoort. FYI.
Dat is dus in het midden van de auto vóór je navigatie. Daarom moet je hem links monteren. Ik heb daar uitdrukkelijk om gevraagd, uiteindelijk is het niet gedaan, na 2 telefoontjes onderweg wist ik genoeg: dit is ruk. Kortom: links monteren, of niet monteren :roll:
Plaats reactie

Terug naar “V40”