Onderhoudsbeurt
- lint
- Geartronic member
Mensen zijn vaak slecht geinformeerd en zijn dan een gewillig slachtoffer van een malafide garagehouder die een ingewikkeld verhaal heeft dat wordt geloofd.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- volvo-s40
- 4th Gear member
Ik vervang zelf ook genoeg D-riemen, dus ik mag oordelen.MarioC70 schreef:Het kan inderdaad voor 350 euro,zo simpel is het,het is ongeveer anderhalf uur werk plus de onderdelen..
Als je er zelf geen ervaring mee hebt met sleutelen,dan moet je er ook geen oordeel over hebben denk ik.
En bij een V70 benzine is het een simpele klus,die fiets je er binnen een uur omheen.
Dan is 700 euro een hoop geld,bijna 500 euro arbeidsloon als je het even terug rekent.
Maar..... als jij het zo eenvoudig vind, waarom heb je het dan niet zelf gedaan ?
-
- 6th Gear member
Waar staat dat ik het niet zelf doe?volvo-s40 schreef:Ik vervang zelf ook genoeg D-riemen, dus ik mag oordelen.MarioC70 schreef:Het kan inderdaad voor 350 euro,zo simpel is het,het is ongeveer anderhalf uur werk plus de onderdelen..
Als je er zelf geen ervaring mee hebt met sleutelen,dan moet je er ook geen oordeel over hebben denk ik.
En bij een V70 benzine is het een simpele klus,die fiets je er binnen een uur omheen.
Dan is 700 euro een hoop geld,bijna 500 euro arbeidsloon als je het even terug rekent.
Maar..... als jij het zo eenvoudig vind, waarom heb je het dan niet zelf gedaan ?
Ik doe het de hele week bij Volvo,is dat voldoende?
Doe alles zelf,wel zo makkelijk...
Als je alle Volvo gereedschap bij de hand hebt is het nog simpelerer.
- volvo-s40
- 4th Gear member
Ik las dit berichtMarioC70 schreef:Waar staat dat ik het niet zelf doe?
Ik doe het de hele week bij Volvo,is dat voldoende?
Doe alles zelf,wel zo makkelijk...
Als je alle Volvo gereedschap bij de hand hebt is het nog simpelerer.

Ging hiervan uit dat je dit had laten doen :razz:MarioC70 schreef:Gisteren een rekening gezien van Kwik-Fit.
Vervangen van de distributie riem van een 140 pk V70,van 2003
700 euro, wordt je dan getild of niet?
Kun je er twee voor doen voor dat geld bijna.
Dan heb ik dat verkeerd opgevat [-o<