Ik ben Ed, kom uit het oosten van het land en val hier eigenlijk gelijk een beetje met de deur in huis om jullie advies te vragen.
Ik heb vanmorgen een proefrit gemaakt in een 264 DL automaat. Ik zit er sterk over na te denken om deze auto aan te schaffen.
De auto is van 1975, is een van de vroege zescilinders en heeft momenteel 283.000km gereden. Er heeft lpg op gezeten maar als ik de auto aanschaf komt er een nieuwe installatie in. De auto is geweest van een leraar autotechniek vroeger aan de LTS. De auto staat inmiddels twee jaar stil, de eigenaar is de 80 gepasseerd en mag vanwege gezondheidsredenen niet meer rijden.
De auto is hard, bekleding is netjes te noemen maar de carrosserie behoeft aandacht. De auto is rondom bijgewerkt, rondom de ramen, onderzijde portieren maar heeft geen rot. De auto is voorzien van nieuwe banden.
Ik heb er dus mee gereden en ik moet zeggen dat ik qua rijden verkocht ben. Het schakelt heel erg soepel, stuurt zeer licht maar dan .. de prijs...
Kan iemand me vertellen wat een mooie richtprijs is voor dit exemplaar en waar ik evt. nog specifiek op moet letten?
Tijdens het rijden bijv. hoorde ik bij gas geven en gas loslaten een geluid en ik heb het idee dat dat bij het cardan wegkomt maar weet het niet zeker
In ieder geval vast bedankt voor de info