Morgen gaan we hem op de accu proberen!
Samenvatting van de dag:
De achterdeuren doen het weer als een zonnetje! Grappig is het feit dat de standaard CV er niet op zit haha Maar dat mag de pret niet drukken

Vreemd waar ik achter kwam was het feit dat geen enkel pinnetje op de deur rechts achter paste.... die is als enige afwijkend.. zeer vreemd. Hoe heb ik dit opgelost zullen jullie vast denken? Ik heb er één tijdelijk uit de Amazon van m'n vader gehaald, past precies haha. Trouwen 0,0 roest in de deuren dus dat is een pré
Stadsverlichtingslampje rechts voor vervangen en een kentekenplaat lampje.
Olie gekocht + filter + brandstoffilter (kleine)
Ik wilde een spuitbus halen om de lak bij te werken, ik heb kleurcode 130-1. Wat blijkt nou: Volvo heeft drie verschillende 130 kleuren. De auto was nog op de steunen dus we konden even geen busje halen.
Na twee dagen kan ik nogsteeds de wielen er niet afhalen.... meerdere keren al wd40 gespoten maar ze zitten muurvast ?!?
Ben nu nog bezig met de ruitenwisserarmen weer mooi zwart te maken (net primer gespoten)
Ik wilde een oude autoradio van mijn zus aansluiten, maar de kabels klopte niet... bij een autozaak hadden ze deze kabels ook niet meer, omdat ze té ouderwets zijn... Hier moet ik nog even een andere oplossing voor vinden!
Al met al zeer tevreden over de auto, binnenkort ga ik met mijn moeder een schuur en plamuurdag houden haha
Nog wat foto's van vandaag: