- Ik heb me voorgenomen mij niet aan te passen aan de geldende norm voor Golf rijden: ik zal mijn Volvo-broeders niet gaan bumperen.
- En, als ie er is, komt er natuurlijk een Volvo-forum sticker achterop, je moet toch wat om zon VW een beetje klasse te geven

Helaas betekend dat wel dat mijn trouwe 440 niet meer gebruikt zal worden. Omdat ik er toch nog niet meteen afscheid van wil nemen overweeg ik om de auto in een stalling te zetten voor een tijdje. Maar nou zat ik me af te vragen wat de beste manier is om dit aan te pakken.
Ik had zelf bedacht om de auto in ieder geval op een paar assteunen te zetten zodat de wielen van de grond zijn en wil ik de tank zo veel mogelijk leeg te rijden. Olie en dergelijke wilde ik er gewoon in laten zitten. Zijn er nog verdere dingen waar ik aan moet denken (accu wel of niet los halen??). Ik hoorde dat er mensen zijn die er zon auto-condoom van de halfords overheen gooien, maar dat lijkt me eigenlijk niet zo goed aangezien zon kunstof doek alles afsluit.
De stalling moet ik nog zoeken, maar ik hoop em ergens in een caravan stalling, of schuur te kunnen zetten. Liefst overdekt maar wel open zodat het een beetje ventileert.