Ik ken zo geen Ron, ik ben klant bij Schaap in Emmeloord en daar doet Fred de verkoop.
Ik heb nog geen auto besteld, ik wacht nog even tot de spec's van de nieuwe motoren bekend zijn.
D4 MT of D2 Powershift
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33096
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ik dacht datjij hem via ron had gekocht, zal dan een andere d3 op het forum zijn.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 465
- Lid geworden op: 26.02.2006 - 13:48
- Locatie: Apeldoorn
Uit mijn praktijk ervaring kan ik het zeker bevestigen. Persoonlijk vind ik de D2 geen lekkere motor voor deze auto.Rij met de d3 R-design. Rijdt lekker strak en zeker niet beenhard. De 163 pk is zeker niet teveel van het goede, dus ik denk dat die d2 je uiteindelijk op je honger gaat laten zitten.
Als je een beetje in de randstad rondrijd met 100-120 KM/u en alleen in de auto zit is het een prima auto, echter langere afstanden afleggen met meer belading vind ik dat de motor te weinig vermogen heeft. Je merkt dan dat je wel erg veel moet plannen in het verkeerd en dat de auto boven de 130 wel erg veel lawaai gaat maken (draait tussen de 2300 - 2400 tmp bij 120).
Dat is op het gebied van comfort maar er hangt altijd een financiële keuze aan vast vooral bijtellingstechnisch.
2014 - BMW
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic