jongbj schreef:Heb mijn auto zojuist opgehaald nadat de SCT upgrade is uitgevoerd.
Er een stukje mee gereden en het volgende viel op:
- bediening aanzienlijk sneller dan toen ik het uitprobeerde in de V60, snel genoeg voor een prima beleving
- USB poort in mijn middenconsule is niet aangesloten op SCT maar nog op de oude Sensus
- iGo werkt prima, ziet er best mooi uit, stem uitgezet aangezien ze de radio steeds onderbreekt. In de stad kan je muziek/radio gewoon uitzetten, ze blijft kletsen.
- Ik kan ik iGo niet de 'naar huis' knop vinden. Je zal je adres dus bij de favoriten moeten zetten en daar in zoeken. Er is wel een knop met 'contactpersonen' maar ik heb geen idee hoe ik daar de contacts van mijn telefoon in zet.
- Telefoneren blijft via oude Sensus gaan, dat is jammer. Zou een mooie toevoeging zijn om de grafische mogelijkheden van SCT te gebruiken.
- Hoewel de gebruiksaanwijzing sugereert dan je ook interent via je telefoon per USB kabel kan doen, en mij dit op een laptop met mijn iPhone lukt, krijg ik dit hier niet voor elkaar. Internet alleen via wifi naar mijn iPhone.
De rest van de week maar eens verder spelen.
Over het algemeen klinkt het redelijk goed
Vandaag eens even de grenzen van mijn mobiele abonnement opgezocht: ik heb een onbeperkt abo, maar bij een bepaalde (fairuse) grens gaat ws. de snelheid omlaag.
Dus, vanmorgen rond een uur of 10 Tunein opgestart en tot half 6 laten draaien: bijna 3Gb in zeg 6 uurtjes.
De Hi-app geeft een "max" van 3600Mb aan, ik zit nu op 3300Mb. Morgen nog eens even testen wat er gebeurd als ik daar aan kom (normaliter kom ik aan 300-400mb per maand). 1 juni wordt de boel weer gereset.
Conclusie: wil je dagelijks een uurtje streaming muziek? Koop dan maar een flink abonnement