Sleepoogklepje

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
guidov
2nd Gear member

Vanavond even de auto voor het eerst gewassen. Wat schetste mijn verbazing.

;-( een slecht gespoten koplampsproeier. Ik denk dat ik morgen maar even met de dealer ga bellen. Er zit gewoon een dikke luchtbel onder de lak op het kapje. NOT nice ;-(
Bas36
2nd Gear member

Ahhh dat is echt balen zeg. Post je nog een foto? Niet om het erin te wrijven maar gewoon om het te zien.
guidov
2nd Gear member

Hierbij de foto.Afbeelding

Inmiddels gemeld bij de dealer. Hij gaat er mee aan de slag. Ik hoor het wel en laat het hier wel even weten.
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
sjefket
2nd Gear member

haha, dat is bij iedere V40 zo, ik heb er net even speciaal een foto van gemaakt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
sjefket
2nd Gear member

je ziet het niet heel duidelijk, maar het zit in de weerspiegeling van de andere auto.

Het is trouwens niet de koplampspoeier maar het klepje voor sleepoog montage plek en dat "bobbeltje" is er zodat je weet waar je op moet drukken om hem er uit te wippen.
guidov
2nd Gear member

sjefket schreef:je ziet het niet heel duidelijk, maar het zit in de weerspiegeling van de andere auto.

Het is trouwens niet de koplampspoeier maar het klepje voor sleepoog montage plek en dat "bobbeltje" is er zodat je weet waar je op moet drukken om hem er uit te wippen.
@sjefket; thanks.

Oeps. Het was al laat ;-). Idd ik heb nog even gekeken en direct de dealer gebeld. Hij heeft meegekeken in de showroom en begon te lachen. Hij zei: weer wat geleerd. ;-)

Wel handig zo het forum. Maar het is niet echt een fraai iets dat bobbeltje/uitsteekseltje op de bumper.
sjefket
2nd Gear member

Graag gedaan! Vind het wel leuk zo elkaar helpen met dit soort dingen :)
Bas36
2nd Gear member

De lak lijkt ook erg dik bij de rand van de bumper waar het sleepoogklepje (mooi Scrabblewoord) inzit. Kan misschien ook door de foto komen. hoop dat ze het mooi voor je kunnen fixen maar dat moet denk ik wel lukken.
Ben
Executive Member
Contacteer:

@Bas36
volgens mij is er geen lakprobleem
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Bas36
2nd Gear member

@ Ben,

Excuus, paar posts gemist. Je hebt helemaal gelijk.
guidov
2nd Gear member

Klopt helemaal. Er is geen lakprobleem (nog niet). Maar gisteren na het wassen. Bij het donker worden, viel het me op en het leek aan de zachte kant. Naar mijn gevoel kom ik de lak indrukken. Daarom mijn melding. Maar door de melding van sjefket en bevestiging van de dealer. Blijkt het zo te horen.

Weer een geruststelling voor meerdere mensen die hun auto netjes gaan wassen ;-)
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
Bas36
2nd Gear member

De lak moet ook in de eerste maand uitharden. Staat ook in de gebruikershandleiding zag ik toevallig. Daarom ook voorzichtig wassen (altijd, maar zeker in het begin) :-)
Plaats reactie

Terug naar “V40”