Vanavond even de auto voor het eerst gewassen. Wat schetste mijn verbazing.
;-( een slecht gespoten koplampsproeier. Ik denk dat ik morgen maar even met de dealer ga bellen. Er zit gewoon een dikke luchtbel onder de lak op het kapje. NOT nice ;-(
Sleepoogklepje
- guidov
- 2nd Gear member
- sjefket
- 2nd Gear member
je ziet het niet heel duidelijk, maar het zit in de weerspiegeling van de andere auto.
Het is trouwens niet de koplampspoeier maar het klepje voor sleepoog montage plek en dat "bobbeltje" is er zodat je weet waar je op moet drukken om hem er uit te wippen.
Het is trouwens niet de koplampspoeier maar het klepje voor sleepoog montage plek en dat "bobbeltje" is er zodat je weet waar je op moet drukken om hem er uit te wippen.
- guidov
- 2nd Gear member
@sjefket; thanks.sjefket schreef:je ziet het niet heel duidelijk, maar het zit in de weerspiegeling van de andere auto.
Oeps. Het was al laat

Wel handig zo het forum. Maar het is niet echt een fraai iets dat bobbeltje/uitsteekseltje op de bumper.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
@Bas36
volgens mij is er geen lakprobleem
volgens mij is er geen lakprobleem
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- guidov
- 2nd Gear member
Klopt helemaal. Er is geen lakprobleem (nog niet). Maar gisteren na het wassen. Bij het donker worden, viel het me op en het leek aan de zachte kant. Naar mijn gevoel kom ik de lak indrukken. Daarom mijn melding. Maar door de melding van sjefket en bevestiging van de dealer. Blijkt het zo te horen.
Weer een geruststelling voor meerdere mensen die hun auto netjes gaan wassen
Weer een geruststelling voor meerdere mensen die hun auto netjes gaan wassen