- Meteen een tweede vraag, en ik weet dat uitlezen de oplossing is en zal ik ook zeker laten doen, maar wellicht is het wat kleins en voor iemand herkenbaars;
- Ik heb mijn airco een beurt laten geven bij de dealer (filter, reinigen, afvullen). Betreft een S40 diesel 2002 met ECC. Echter, nog steeds valt me op dat;
- Ventilatorsnelheid op automatisch -> airco inschakelen; Springt deze (en dus ook de ventilator) aan / uit / aan / uit en blijft uit. Draai ik de knop voor de ventilator van AUT op b.v. 3 en druk de airco aan, werkt prima. Als hij op AUT staat m.b.t de ventilator, krijg ik bovengenoemde problemen, MAAR niet altijd! Daarnaast, vind ik 'm niet echt 'koel' ofzo.
Kachelhuis reseten
-
- 5th Gear member
Ik verwoord mezelf niet helemaal goed, maar here go's;
-
- 5th Gear member
Ter info; dit was allemaal al VOOR het opnieuw afvullen (wat wel nodig bleek)
-
- 5th Gear member
Kachelweerstand defect vertaald zich toch in te kiezen snelheden die per definitie dan niet meer werken?
-
- 6th Gear member
Als de kachelweerstand stuk is,werkt de ventilator alleen nog op de hoogste stand,even de boel uit laten lezen en de oplossing komt er dan vanzelf uit,dan kunnen ze gelijk de kachelkleppen opnieuw calibreren voor je..zo werkt dat dus..
Daar hebben we het Volvo V40 forum niet voor nodig.
Daar hebben we het Volvo V40 forum niet voor nodig.

Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
-
- 5th Gear member
Ik laat het jullie volgende week weten wat de oorzaak is geweest. Thanks.