Eerste versnelling: Komt ook niet bij het driehoekje, blijft er een halve centimeter onder. Zowel met ESP aan en uit.
Tweede versnelling: Komt redelijk snel bij het driehoekje en sleept 'm mee naar boven. Dus dat lijkt goed te gaan.
Ik merkte trouwens wel dat ik mezelf heb aangeleerd om relatief snel naar zijn 2 door te schakelen. Waarschijnlijk omdat ik merk dat de auto in zijn 1 de trekkracht mist.
Ik ga natuurlijk dagelijks, van en naar werk, bij ELK stoplicht met piepende banden weg en trek 'm in elke versnelling door tot diep in de toerenbegrenzer..... :roll:diesel01 schreef:En dan roept men dat mensen met grote auto's iets te compenseren hebben.
Het is mij wat..niet als eerste weg komen bij het verkeerslicht.
Nouja het is iig goed voor de bandenboer.
Als je een auto koopt waarvan ze een bepaalde performance beloven, moet deze het wel (ongeveer) waar maken natuurlijk. Ik geloof gewoon niet dat mijn V40 in de buurt van de cijfers komt die in de brochure staan. In ieder geval in zijn eerste versnelling niet.