Kogel is laatst door de kerk gegaan en het is toch de blauwe S60 geworden in Zwolle bij vakgarage JMR:)
De kleine beschadigingen neem ik voor lief, moet eerlijk zeggen dat ik dit niet zo belangrijk vind aangezien wij hier in een straat wonen waar je toch binnen een week een kras van een fiets of een afdruk van een bal erop hebt, dat heb ik nu al gehad dan

Verder is het volgens mij toch een kwestie van een beetje geluk hebben en de auto heeft in ieder geval een sluitende geschiedenis, altijd bij dealer onderhouden en 2 vorige eigenaren. Hoe deze eigenaren er mee om zijn gegaan dat is de vraag inderdaad nog maar. Weet alleen dat nummer 2 een nette 65 plusser is volgen de Volvo dealer die de auto daar ook heeft ingeruild.
Het ging mij meer om eventuele onderliggende schade, op de aankoopbon laten zetten dat de auto schadevrij is en een aankoopkeuring gedaan bij de Volvo dealer in Meppel.
Rapport van de dealer zag er gunstig uit, behalve 2 banden die volgens hen toch wel aan vervanging toe zijn en de remblokken voor gaan nog zon 10.0000 km mee.
Vervolgens bij de verkoper nog 4 banden bijgekocht (Michelin Primacy 3) voor €250,-, scherper kreeg ik niet voorelkaar.
Groot onderhoud heeft hij vorig jaar gehad met een nieuwe riem en nu had hij bij aflevering nieuwe koppelingsplaten, dus dat heb ik voorlopig niet.
Het 1e wat ik zeer binnenkort ga doen is de leren bekleding even goed aanpakken met colourlock zodat deze mooi blijft.
Bekleding ziet er nog mooit uit maar je kunt merken dat er nooit onderhoud gepleegd is, is deze wel aan toe dus.
Instapwang bestuurderszijde heeft een paar krasjes welke ik met kleur ga bijwerken.
Verder viel me de terugweg op dat de auto toch wel wat naar rechts trekt, zal dit nog eens goed testen, maar misschien dat dit met vervangen van de koppeling te maken heeft en dat hij opnieuw uitgelijnd moet worden.
Ander vraagje aan jullie over de electronische klimaatregeling/ airco :
Klopt het dat het lampje van de AUTO knop altijd groen brand of ik deze nu wel of niet heb ingeschakeld ?
En hoe krijg je de AUTO functie uitgeschakeld ?
Het is bijvoorbeeld niet zo dat als ik nog een keer op de knop AUTO druk dat hij automatisch de vorige hangmatige instellingen onthoudt en hier op gaat staan…