Schapekoppie schreef:Het is gelukt

..... en ook weer niet
Radio uitbouwen was opmerkelijk eenvoudig. Later de foto's voor wie het ook wil proberen.
Yatour aansluiten ook. We (mijn vriendin wilde ook helpen

) hebben in eerste instantie de gok genomen zonder de 12v aansluiting. Resultaat:
- Geen USB lezen
- Media speler wel, alleen met heel veel ruis.
Toen toch maar de 12v bij de 12v van de radio gedaan. Maar nu doet dat ding helemaal niets meer. LED achterop brand niet en HU 603 ziet de CD CHGR niet. Zo gaf ie nl de Yatour weer op de display.
Morgen maar weer eens van voren af aan proberen.
Ik had al zo'n voorgevoel

Volvo een uurtje laten staan. Nog even een lege USB stick gemaakt met vijf mappen. CD01 t/m CD05. En voilà!

Hij doet het en wat een goed geluid!
Even de stappen:
1. Voor de zekerheid maar de min van de accu verwijderd. Let op; die zit achterin de kofferbak
2. Vervolgens de penhouder loshalen met een schroevendraaier.
3. Dan de 2 thoraxschroeven losschroeven. Let op; de bovenste 2! Even goed kijken

En let op dat je de schroeven goed vasthoud of gebruik een magnetische schroevendraaier. Als ie lazert ben je hem waarschijnlijk kwijt.
4. Nu kun je de airco loshalen en een beetje opzij leggen.
5. Hetzelfde doe je met de HU 603. Deze haal je ook naar voren en dan doe je de din plug op de plek van de CD changer. Dat is de linker maar dat is ook de enige die past.
6. Dan moet je op een of andere manier de gele 12v kabel aansluiten op continue 12v. Dat is me volgens mij niet helemaal gelukt

Ik laat dat nog wel eens controleren.
7. Weer inbouwen en de handelingen uit de handleiding volgen en dat moet je eigenlijk een paar uur wachten. Klinkt raar misschien maar dat heeft bij mij geholpen. Het lijkt erop dat er iets geinitialiseerd moet worden.
8. Genieten van een supergeluidje.
Foto's doe ik er morgen even bij

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.